Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har gået i lang tid og tænkt over hvad der kunne være godt at sælge på en webshop, men alt hvad jeg kommer på er der allerede nogen der er godt igang med.

Derfor sætter jeg stor pris på hvis i lige gad hjælpe mig på en god ide, Eller bare med mindre forslag om hvordan jeg kunne komme igang, og hvordan man egentlig laver en god webshop. For jeg er nemlig lidt på "bar bund".

Tak på forhånd. Skype-Blush

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhff den var svær.

Faktisk kan man jo råde dig til at sælge alt... Dog ville jeg anbefale dig, at du finder ud af, hvad du har af interesser og derudfra, begynde at tænke på, hvilke produkter du vil kunne sælge.

Du skal jo stå inde for de produkter du sælger. Hvis du fx vil sælge bildæk, men ikke aner en dyt omkring det, så bliver det måske ikke så let at sælge. Eller jo - hvis du sætter dig ind i produkterne.

Men prøv at tænk over, hvilke produkter du bruger meget i din dagligdag, og som du er glad for. Så kommer du helt sikkert på en masse idéer. :)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Enig.
Jeg vil sige som Anders.

Find ud af hvad du interessserer dig for.
Man brænder tit for det som har interessen og det er en vigtig ting ved at starte noget op.
Når du har fundet produktet så lav en markedsundersøgelse og find ud af om der er interesse og mangel på dit produkt.
Alt for mange starter op og rammer panden mod muren, taber penge osv fordi de selv tror det er en god ide eller et godt produkt.
Det skal undersøges og analyseres af dine kunder inden.
På den måde kommer du bedst fra start.

Jeg har et par bekendte tøser som skulle finde på en ide.
De gik ud og spurgte folk i en stor undersøgelse.
"Nævn 3 ting som irritere dig i løbet af 1 uge?"
Udfra det fik de gjort status og fandt ud af hvilke ting som var de 3 mest nævnte.
Herefter valgte de 1 problem ud og gik de igang med at finde løsninger på disse problemer og kom frem til et muligt produkt. Herefter lavede de en markedsanalyse som gav svar på hvad kunderne ville betale for produktet og hvordan det skulle se ud og fungere. De fandt ud af at kunderne gerne ville købe produktet.
Herefter startede de op og i dag har de et stort og velfungerende firma med mange ansatte.
Så griber du det korrekt an så er der også sandsynlighed for at det lykkes.
En anden ting er at det tit og ofte kan være en fordel at være flere så man kan sparre med hinanden.
Gerne med forskellige kompetencer.

Håber du kan bruge mit råd og input her.
Budskabet er. Vær grundig og struktureret.
Så er det nemt både at finde ideer og få dem ud i livet.

De bedste hilsner
Ronni


Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen drenge, det hjalp faktisk meget :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ehlers Totalservice Ehlers Totalservice Aps Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvem siger du behøver finde på noget nyt, Eks. Hvad med at kopier noget der sælger godt i dag..
Den ide er jeg igang med..
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

1 ) Du kan sælge kondomer i STORE størrelser :)

2) Lav en webshop som sælger alt det man skl have når man skal en tur i byen for score..tøj. briller--osv +pkt 1

3) hund & katte

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der vil stort set altid være konkurrence indenfor webshops, med mindre du selv opfinder et unikt produkt, som du er den eneste i verden der har. Ellers vær klar til kamp. Sørg for din shop altid er godt opdateret med nye produkter og priser. Har et unikt indbydende design, der rammer den aktuelle målgruppe. Og arbejd hårdt.

Det er utopi at tro, man kan starte en unik forretning, med mindre man ønsker en nicheshop - og det kan skam også være fint nok, men så har man allerede begrænset potentialet.

Vær glad for der er konkurrence, hvis du er dygtig nok har det jo ikke så meget at sige, for så kan du jo gøre det bedre end konkurrenterne. Stor konkurrence betyder som regel også et stort marked, det handler jo om at få en bid af lagkagen - at få hele lagkagen skal ingen regne med.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tshirt Kongen:

1 ) Du kan sælge kondomer i STORE størrelser :)

Haha, men man skal også passe på ikke at indsnævre sit publikum for meget. ;) Hvis du er ude efter høj avance eller lidt mere "ikke-anonyme" kunder, så er forslaget med hund & katte eller tøj nok lidt bedre end kondomer. Dog er konkurrencen ret høj.

Held og lykke! Og brug endelig Amino til at få gode råd. :)

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hushus.

Tag et kig på denne beginners guide:
http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop.html

Mvh.

ShopNyt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)