Jeg synes bestemt ikke at siden ser troværdig ud. Jeg er fuldt ud enig med de kommentarer der er kommet. |
Jeg er ret sikker på, at han har forstået, at han ikke skal handle fra den hjemmeside.
Jeg synes bestemt ikke at siden ser troværdig ud. Jeg er fuldt ud enig med de kommentarer der er kommet. |
Jeg så den på en Facebook annonce, jeg troede ikke at falske fup virksomheder kunne annoncere? Burde man ikke gennemgå en længere proces for at smide reklamer op på Facebook? |
Det kan du tjekke med den her http://safeweb.norton.com/
|
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Der er masser af svindelfirmaer der annoncerer. Det gælder også på TV, Radio, magasiner, aviser osv. Du skal ikke tro at fordi du ser en reklame hos et kendt medie, at det medie så sidder og tjekker alt omkring deres annoncør. |
Det er fake sko, og de sendes fra Kina... Så er du ude efter fake sko, så er det et af de mange steder, hvor du kan købe dem. Bare husk på, at det er ulovligt at købe dem, og du risikerer, at de bliver taget i tolden og sendt til destruktion... |
Synes jeg ser en del annoncer på Facebook, som er af tvivlsom karakter/lettere vildledende - så tvivler på Facebook tjekker dem. |
Hej Jannick Jeg vil også gerne give mit besyv med her, den oser langt væk af utroværdighed...og hvor er der eksempelvis forretnings betingelser, hvis jeg som kunde gerne vil vide om jeg kan returnere en vare og hvortil skal varen så sendes etc.?? Det virker også som om de vil have dine penge (feltet i headeren) før du har kigget rundt i shoppen Hvis du er på udkig efter en webshop der forhandler sportsudstyr, vil jeg gerne anbefale billigsport24.dk, dem har jeg god erfaring med, dog ved jeg ikke om de er de billigste Med venlig hilsen Cher Pedersen |
Jeg vil ligesom mange af de andre mene at man skal holde sig langt fra den hjemmeside. Brug i stedet en af de danske hjemmesider. Der kan man også finde Nike Free modeller til gode priser. Jeg har selv handlet med Unisport. Kan kun rose dem. Fik skoen dagen efter bestillingen og slet ingen problemer i forbindelse med handlen. Du kan finde deres modeller her: http://www.unisport.dk/nikefree/ |