Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du vores SEO beta-tester?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej!

Selvom at denne tråd sagtens ville kunne været oprettet i SEO-kategorien her på Amino, har jeg med vilje valgt at placere den her i ”jeg har et godt tilbud til dig”-kategorien, da jeg vitterligt mener at jeg har et rigtigt godt tilbud til dig.

Igennem det meste af 2012 har jeg arbejdet på min nye undervisningsplatform, hvor jeg kommer til at dele min viden om organisk søgemaskineoptimering. Projektet har været lang tid undervejs, da det virkeligt ligger mit hjerte nært, og derfor skal spille 100% når det går i luften. Inden vi går i luften senere på året, har jeg derfor brug for en lille håndfuld betatestere, vil afsætte den nødvendige tid til at give mig feedback på indholdet.

Du får:

• Adgang til platformen før alle andre = muligheden for at dygtiggøre dig før alle andre
  • Gratis adgang til den fulde platform i en rum tid fremover, når vi engang er gået live

Som ”modydelse” kræver jeg blot:

• At du går testindholdet igennem (tager ca. 1½ time)
  • At du faktisk giver brugbar feedback som jeg kan bruge til noget (i modsat fald vil du kun få adgang til testindholdet, og ikke det færdige produkt). Med andre ord skal du sige din ærlige mening, samt fortælle hvad du synes der virker godt, samt hvad der virker mindre godt.

Vores indhold vil være på flere forskellige niveauer, hvorfor såvel begyndere indenfor SEO samt de mere øvede med fordel vil kunne bruge produktet. Lyder ovenstående interessant? Så send mig en kort mail på emil [elefantnæse] blucher-media.dk med følgende nedenstående info. Skriv ”Jeg vil med på holdet!” i emnefeltet.

Din e-mail skal indholde:

• Navn
  • Alder
  • SEO erfaring (er du totalt nybegynder, eller er du øvet?)
  • Hvorvidt at du har brugt online og/eller digitale undervisningsværktøjer før, hvis ja, hvilke?

Evt. spørgsmål besvares gerne såvel i denne tråd som over mail. Bliver du udvalgt som testperson, vil du modtage en mail retur inden slutningen af ugen, med en besked om at du er med på holdet.

Mange hilsner

Emil

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:01

Fed idé Emil! Jeg håber at komme med på holdet! :) 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 16:03

Det lyder interessant. Jeg har også skrevet en e-mail.

God vind med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12

Sender lige en mail senere :-)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:11

Tak for interessen til jer alle! Da der er mange som har henvendt sig i løbet af dagen i går, bliver jeg desværre nød til at skaffe noget af jer. Skulle der sidde nogle tilbage derude, som kunne have lyst til at teste mit indhold af, er mailen åben for flere henvendelser resten af dagen. Herefter vil jeg lukke ned, således at alle som har skrevet kan få et svar.

Mange hilsner

Emil

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)