Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skaffer jeg lettest og billigst leads?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi har vores eget to mands call center og vil høre hvordan vi lettest og billigst kan skaffe leads? Indtil videre har vores samarbejdspartnere skaffet dem, men nu skal vi selv ud og finde.

Mvh

Casper 

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 13:17

CVR.dk

Der er det blevet muligt at lave masseudtræk gratis.

Hilsen

Casper

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 13:35

Tak for det! :-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 14:37

Hej Casper,

Hvis det er meget konkrete leads, hvorfor så ikke lave en "kampagneside", som kan generer sådanne?

Altså en lille hjemmeside med blot en enkelt eller to sider som er meget specifikke i forhold til den branche som I skal have leads til?
Lidt søgemaskineoptimering, AdWords og anden markedsføring vil nok kunne give jer forholdsvis meget trafik. Hvis I så også lige læser lidt op på "konverteringsoptimering", så vil jeg mene at I kan få rigtig mange spændende leads.

Annoncer også på de socialemedier efter leads - det kan også give lidt.

Held og lykke!

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 15:21

Det er økonomien simpelthen ikke til, desværre. Vi prøver at holde omkostningerne nede, og det arbejder der ligger i at skulle lave det er ikke aktuelt. Bestemt et godt forslag, men i vores situation tror jeg ikke det er løsningen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 16:50

Måske jeg helt misser det her, men hvad laver et call center?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 27. Oct 12
Skrevet kl. 17:20

Det er også en sandhed med modifikationer at jeg kalder det et call center. Men et call center er i min verden en arbejdsplads hvor man sidder ud og ringer til folk. Vores er bare to drenge der ringer ud for andre virksomheder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:49

CasperD92:
Det er også en sandhed med modifikationer at jeg kalder det et call center. Men et call center er i min verden en arbejdsplads hvor man sidder ud og ringer til folk. Vores er bare to drenge der ringer ud for andre virksomheder.

Er det paradoksale så ikke at i ringer for andre for at skabe dem leads? Men ikke kan skaffe dem til jer selv? Kan i ikke hyre et call center til at ringe rundt :-)

Spøg til side, nøglen ligger nok i at finde ud af hvem der vil hyre jer. Brug jeres netværk og tag og og stil spørgsmål til virksomheder: "Hvis i skulle hyre sådan nogle som os, hvad skulle der så til/hvad skulle vi så levere". Lav en god gammeldags markedsundersøgelse og find ud af hvad det er jeres kunder vil have, hvem de er, hvor store de er, hvilke brancher er de i osv.

Når i har det, finder i bare en ordentlig spand-fuld på CVR eller google af den type og ringer canvas.

I skal tage jeres egen medicin, hvad skal der til før i selv vil hyre jer selv - hvad skal i kunne? Måske det samme som i selv har behov for?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)