Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress butik sikkerhed hvad bruger I andre ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne vide hvad I andre gør for at sikre jeres Wordpress sider, så de ikke bliver ramt at noget angreb eller på anden måde kommer i de forkerte hænder ?

jeg tænker på et godt plug-in til wordpress

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:12

Der findes flere plugin og web services der scanner dit site for ændringer. Det betyder at du får besked når skaden er sket.

Hvis du vil sikre dit site kommer du ikke uden om et sikkerhedstjek af din kode, og det er både i themes og plugins. Det vil sige at du eller en programmør skal gennemgå koden linie for linie. For de fleste er det fuldstændig uoverskueligt, men så kan man vælge at holde sige til plugins og themes fra seriøse udviklere der har fokus på sikkerhed.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 09:24

Hvis du ikke selv er skarp til at gennemgå koden, kan du benytte pluginnet Wordfence. Det "gennemlæser" alle filer i din Wordpress-installation og sammenligner med de originale filer. Den tjekker det hele, og gjorde bl.a. mig selv opmærksom på nogle ændrede filer efter jeg var udsat for et angreb på en wordpress-installation.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 09:39

WP Better Security har en lang række sikkerhedsinstillinger, og kan klart anbefales!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)