Jeg vil gerne vide hvad I andre gør for at sikre jeres Wordpress sider, så de ikke bliver ramt at noget angreb eller på anden måde kommer i de forkerte hænder ?
jeg tænker på et godt plug-in til wordpress
Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.
Der findes flere plugin og web services der scanner dit site for ændringer. Det betyder at du får besked når skaden er sket.
Hvis du vil sikre dit site kommer du ikke uden om et sikkerhedstjek af din kode, og det er både i themes og plugins. Det vil sige at du eller en programmør skal gennemgå koden linie for linie. For de fleste er det fuldstændig uoverskueligt, men så kan man vælge at holde sige til plugins og themes fra seriøse udviklere der har fokus på sikkerhed.
Hvis du ikke selv er skarp til at gennemgå koden, kan du benytte pluginnet Wordfence. Det "gennemlæser" alle filer i din Wordpress-installation og sammenligner med de originale filer. Den tjekker det hele, og gjorde bl.a. mig selv opmærksom på nogle ændrede filer efter jeg var udsat for et angreb på en wordpress-installation.