Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logo og slogan

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Capric Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg vil da meget gerne hjælpe dig med logo og slogan! Du kan se min hjemmeside på capric.dk

Og jeg kan helt sikkert anbefale one.com til både mail og domæne. Jeg henviser oftest mine kunde til dem!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 20:30

Hej B2B Konsulenterne,

Jeg har prøvet One.com tidligere på én af vores sider og må sige at det ikke er skabt til Wordpress (som der sikkert er en hulens masse i denne tråd som vil sælge dig Smile)

Det er tilgengæld UnoEuro.com (dansk selvom efternavnet er .com). De er super billige og kører møg stabilt. Du kan sikkert finde masse af Amino'er der kan anbefale dem. Der kører en Wordpress hjemmeside som en drøm!

De bedste hilsner fra

Martin Bengaard

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:02

Tusind tak for jeres store respons, det har givet mig en masse ting til eftertanke. Jeg har valgt at droppe slogan, da som mange af jer skriver bare skaber støj hvis det ikke har nogle værdi for min virksomhed

Jeg har fået en rigtig dygtig grafisk designer til at udarbejde mit logo, så jeg vil lige tillade mig at lave lidt reklame for ham. Jeg sendte ham info om mit firma bla. visioner og værdier, og 3 dage efter kom han med et forslag som var helt perfekt. Hvis nogle der ude mangler logo så send ham en mail, utrolig dygtig. 

Han hedder Nicolai Jensen nicolaijuuljensen@gmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 11:37

Hej B2B konsulenterne

Alt efter hvad i arbejder med i jeres hverdag, vil Hvaderlos kunne hjælpe jer med et logo der passer til virksomhedens identitet og et slogan der følger med.

Hvis i ønsker et tilbud, så send gerne en beskrivelse af jeres virksomhed til info@hvaderlos.dk

De bedste hilsner
Christina Sørensen fra www.hvaderlos.dk
Grafisk Designteknolog og E-konceptudvikler

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)