Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haves: Agentur på olivenolie skønhedsprodukter (parabenfri)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften,

Jeg har agenturet på et italiensk mærke af skønhedsprodukter. Mærket er endnu ikke etableret i Skandinavien, men bliver solgt i resten af europa og usa. 

Der er tale om parabenfri, øko-venlige olivenolieprodukter, der lever op til en lang række ISO-certificeringer. Produkterne er ikke testet på dyr og er dokumenteret allergivenlige.

Mærket er, som nævnt ovenfor, ikke etableret i Danmark, hvorfor det må forventes, at sælger aktivt gør noget for, at produkterne bliver solgt. Tilgengæld kan de købes ind til billige priser og dermed sælges videre med en god avance. Det er naturligvis muligt, at købe meget små mængder ind.

Produkterne kan leveres i kategorierne: ansigt, krop, fresh/rens, badesæbe, hårplejeprodukter, baby/mor, renseservietter, parfume, rejsesæt.

Har produkterne interesse for din butik eller webshop, så pm mig. Jeg vil over pm henvise til mærkets internationale hjemmeside og evt. prisliste kan blive fremsendt.

Hav en god aften.

Nicolai

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:12

Et brandnavn kunne være relevant.. især når du allerede har agenturet..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 17:12

Skriv endelig, så sender jeg Dig et link til brand-site.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nicolai:
Produkterne er ikke testet på dyr

Hader når folk og firmaer skriver sådan noget ævl.

Alle olier der anvendes som fødevarer grundet de sundshedsvenlige egenskaber har været testet på dyr.

Oliven olie har også været testet på dyr.

At skrive at et produkt ikke er testet på dyr er klart misvisende, for hvem fanden giver en mus ansigtsmaske eller tører den i røven med en renseserviet?

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du hader det ligefrem? Nu har jeg har, hverken dokumentation eller lysten til at gå mere i dybden med at be-eller afkræfte din påstand. Jeg vil dog, trods din baggrund inden for kosmetik/helse, ligeledes betvivle dine evner til at vurdere dette. Naturligvis tester kosmetik-firmaerne ikke direkte renseservietterne på mus eller andre dyr - hvad havde du tænkt dig? Det er jo de ingredienser renseservietterne er tilført, som kosmetik-firmaerne ønsker testet på dyr, inden de føres på markedet.

Fremadrettet kunne du overveje, at komme med noget faktuelt, inden du poster den slags uvæsentlige vås. Det ændrer jo i sidste ende intet på mit indlægs indhold! Ønsker du, at diskutere, hvorvidt det er sandt, at kosmetik produkter ikke er testet på dyr, så vil jeg anmode dig om at oprette et oftopic indlæg et andet sted end i denne post.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai:
Fremadrettet kunne du overveje, at komme med noget faktuelt,

Det er yderst faktuelt. Alle spiselige olier der også anvendes i kosmetik er testet på dyr. Olivenolie er blandt disse olier.

Du sender den ene gang salgspladder efter den anden i røven af dine produkter, du skriver:

"Der er tale om parabenfri, øko-venlige olivenolieprodukter, der lever op til en lang række ISO-certificeringer. Produkterne er ikke testet på dyr og er dokumenteret allergivenlige."

Der er intet produkt i verden der er øko-venligt. Det er et selvopfundet forherligende og direkte misvisende udtryk overfor forbrugere. ISO Certificeringer har oftest at gøre med fremstillingsmetoderne/forholdene/tidsfristoverholdelse/logistik og fortæller absolut intet om kvalitet. At noget er allergivenligt betyder ikke andet end at ingredienserne ikke er at finde på lister over allergene indholdsstoffer og eller at grænseværdier for hvornår en allergisk reaktion kan forekomme ikke overskrides.

Derudover er der forskellige grænser (selvopfundne af f.eks. EcoCert) for hvornår et kosmetisk produkt kan betegnes som økologisk, den kosmetiske branche er under ingen omstøndigheder underlagt de restriktive vilkår som økologiske fødevarer sorterer under og der er ingen kontrol med økologiske kosmetiske produkter der videreforhandles. Der er aldrig nogensinde nogen der har tjekket en forhandler af et økologisk hudplejeprodukt om det nu også er økologisk, ingen nogensinde - for der er ikke lovhjemmel til det nogen steder i verden.

Jeg er fuldstændig kold overfor om du anerkender min viden eller ej, jeg kan bare ikke have pseudopladdertilingennytte der er vildledende fremstår som du angiver det.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 21:25

Okay. Tak for din kyndige vejledning. Jeg må hellere rådføre mig med dig i fremtiden, inden jeg uploader tilbud med relation til kosmetik/økologi her på amino.dk!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:30

Nicolai:

Okay. Tak for din kyndige vejledning. Jeg må hellere rådføre mig med dig i fremtiden, inden jeg uploader tilbud med relation til kosmetik/økologi her på amino.dk!

Sarkasme sælger ikke.

Brug du hellere tiden på at få noget viden omkring de ting du forsøger at sælge så du kan formidle en viden professionelt og ikke fremstår som uvidende og ignorant. Din tilgang til kritik bringer dig ikke succes.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 21:48

Den eneste grund til, at jeg fra dit synspunkt, fremstår uvidende og ignorant, er at jeg ikke gider indvillige i en latterlig diskussion om, hvordan jeg beskriver et simpelt kosmetik-brand. Jeg har ikke engang oplyst, hvilket brand, der er tale om endnu! Evt. potentielle købere kan formentlig selv stille sig kritiske overfor, om det jeg skriver er noget "salgspladder".

Din kritik har været fuldstændig nytteløs og har blot mudret dette ellers ret harmløse salgsopslag til. Det eneste jeg har lært er, at du har for meget tid til kommentere på tilfældige amino-indlæg.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:09

Nicolai:

Den eneste grund til, at jeg fra dit synspunkt, fremstår uvidende og ignorant, er at jeg ikke gider indvillige i en latterlig diskussion om, hvordan jeg beskriver et simpelt kosmetik-brand. Jeg har ikke engang oplyst, hvilket brand, der er tale om endnu! Evt. potentielle købere kan formentlig selv stille sig kritiske overfor, om det jeg skriver er noget "salgspladder".

Din kritik har været fuldstændig nytteløs og har blot mudret dette ellers ret harmløse salgsopslag til. Det eneste jeg har lært er, at du har for meget tid til kommentere på tilfældige amino-indlæg.

Ja jeg har alt for meget tid (eller NOT). Men jeg har tid til at anfægte indlæg der på ukorrektvis forherliger produkter. Jeg skråt op ligeglad med hvilket brand det drejer sig om, min mening gælder alle der kvajer sig ligesom dig :)

Jeg tror nu mere du ikke er i stand til at føre en diskussion om emnet, for hvis du var vidende på området, så ville du ikke præsentere produktet på så ukorrekt vis, så du har ret derhen at det ville blive en latterlig diskussion da jeg er vidende og du er uvidende.

Men du kunne vende det om og lære noget og dermed i fremtidige indlæg præsentere din produkter på lovlig vis (da der er regler for hvornår man kan nævne om et produkt er testet på dyr eller ej) og dermed fremstå mere seriøs med større interesse som følge.

Når det så er nævnt, så er olivenolie produkter relativt yt, og ofte er indholdet af olien så lav at virkestofferne i olie reelt set ikke har nogen effekt, men den diskussion kan vi tage hvis du tør vise ingredienslisterne her, men det tror jeg ikke du tør.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)