Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordrerne vælter ind MEN jeg vil videre!

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Jeg tror, det er linkbuilding, som jeg skal have gang i. Jeg har ikke selv tid til SEo, da jeg har meget arbejde ved siden af, så jeg søger professionel hjælp frem for, jeg arbejder i et plugin, som jeg egentlig ikke har fuld forstand på.

Jeg er i gang med et SEO kursus, hvilket betyder, at jeg kan velligeholde.

Mvh.

Kiranan

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 08:36
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Hej..

Ved godt at det er off-topic, men som en nævner så kører du med før priser på 70 kr. og dette må du ikke.

Du nævner selv, at du ændret din pris fra 70 kr til 49 kr efter få dages salg og du så mener, at du overholder loven - det gør du ikke! Dine varer skal have været til salg i mindst 6 uger med før/normal prisen inden du kan reklamere med, at der har været en før pris og man derved sparer penge..

Så slet det! Og læs reglerne ordenligt, du har ikke styr på det som du selv tror..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:40

Okay, det vil jeg lige gøre! Tak!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kiranan:

Du er ikke i strid med markedsføringsloven, hvis du bare ændrer priserne i dag.

Læs mere her: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/prismarkedsfring#kap1

3.5. Den erhvervsdrivende kan lave kortvarige kampagner af op til 3 dages varighed, hvor der oplyses om en besparelse på samtlige varer, dele af varesortimentet eller en bestemt varekategori, selvom normalprisen for enkelte af varernes vedkommende ikke har været gældende i en længere periode. En sådan kampagne medfører ikke afbrydelse eller suspension af den længere periode.

Og:

Introduktionstilbud

10. Den erhvervsdrivende må gerne lave prissammenligninger, selvom produktet ikke har været solgt eller udbudt til salg i en længere periode, jf. pkt. 3, umiddelbart forud for annonceringstidspunktet, hvis det klart fremgår, at der er tale om et åbningssalg eller et introduktionstilbud, og

1. produktet umiddelbart efter introduktionstilbuddets ophør bliver solgt eller udbudt til salg i en længere periode til den angivne normalpris hos den pågældende erhvervsdrivende, eller

Så det er helt fint du har haft åbningstilbud de sidste 3 dage. Ellers har de andre ret - du skal have en førpris i sammenlagt 6 uger, før du må reklamere med "Før" og "Nu". Så bare fortsæt med dit åbningstilbud resten af dagen (de tre dage udløber i aften).

Kasper.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 09:10

Kiranan Vijayakanthan:
Jeg satte prisen ned lørdag. Dermed overholder jeg reglerne

Hvis du startede butikken fredag og satte priser ned lørdag og du mener du overholder reglerne, så har du en anden opfattelse af reglerne end forbrugerombudsmmanden:

http://www.forbrug.dk/Spoergsmaal-og-svar/falskefoerpriser

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Skou:

Lad være mere at forvirrer Kiranan mere end højest nødvendigt, og læs hvad jeg skrev herover.

Der er tale om et introduktionstilbud, som er fuldt ud lovligt i op til 3 dage, iht. Forbrugerombudsmanden.

Det du linker til har intet med sagen at gøre. Jo, hvis det havde været om en uge eller to, og han stadig havde "åbningstilbud" og reklamerede med førpriser som ikke havde været gældende i en længere periode.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:17

Kasper Kammersgaard:

Lars Skou:

Lad være mere at forvirrer Kiranan mere end højest nødvendigt, og læs hvad jeg skrev herover.

Der er tale om et introduktionstilbud, som er fuldt ud lovligt i op til 3 dage, iht. Forbrugerombudsmanden.

Det du linker til har intet med sagen at gøre. Jo, hvis det havde været om en uge eller, og han stadig havde "åbningstilbud" og reklamerede med førpriser som ikke havde været gældende i en længere periode.

Så bliver jeg forvirret af det trådstarter skriver, for han siger nemlig at han har sat prisen ned fordi han mente 70 kr. var for meget - der bliver ikke nævnt noget omkring et introduktionstilbud.. Jeg skriver blot til ham, således han ikke kommer ud i problemer - det var et velment råd.

Hvis han havde skrevet, at det blot var et introduktionstilbud, så ingen alarm - men det gør han netop ikke og så må du vel også forstå, at folk herinde advarer ham imod dette.

Kan desuden se, at førprisen er fjernet - hvilket gør det til en permanent pris og så er der jo ingen problemer. :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:19

KennM:

Prøv at se den store, sorte slider som er på hans forside.. http://www.mrmista.dk

"Åbningstilbud: ALT 49 ,-!"

;)

Fra Aars
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 09:51

Kasper Kammersgaard:

Du tager fejl og dermed er jeg ikke med til at forvirre. Tværtimod.

Der blev vist nogle priser som skulle indikere, at priserne i en periode har været højere end nu.
Det gør det ikke ok, bare fordi man skriver "åbningstilbud".
http://i.imgur.com/2hsRMhG.png
Der bliver skiltet med noget, der ligner en førpris.
Jeg tror det er en god idé at fjerne "førpriser" - men du er naturligvis velkommen til at være uenig og anbefale det modsatte.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 12:58

Jeg har i hvert fald ændret førprisen, så jeg er helt sikker. Jeg har bare endnu ikke forstået, at jeg ikke må have få dages åbningstilbud, hvor jeg viser normalprisen, så folk ikke tager fejl af, at det er et åbningstilbud?

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)