Kiranan, der kan være flere årsager end blot linkinjection ved theme/plugin huller der er hacked.
Skift password på dit brugerlogin med det samme.
Skift FTP password på din hosting med det samme, og sørg for ligeledes at få skiftet det i din wp-config fil.
Ligeledes med Database password
Start med at finde ud af hvor den inficerede fil er og hvordan den bliver genereret, så du kan få det løst med det samme. Umiddelbart bliver den kaldt i headeren, så prøv at kigge på din header.php om den er blevet udskiftet med en anden eller i din index.php
Kig på hvad plugins du bruger på sitet, og google på nettet "Plugin navn / theme navn Hacked" eller noget i den stil. Er det link injection så er det i 99,9% udenlandske sites der har været ramt først, så der må være nogen der har rapporteret noget på nettet omkring det, og så kan du måske pinpointe synderen selv.
Hvis du ikke er så skarp i at kigge rundt i filerne, så kan du faktisk også installere et wordpressplugin kaldet "Wordfence". Det scanner din wordpressinstallation for kompromitterede filer. Jeg har selv brugt det til en wordpressinstallation, hvor en exploit i timthumb var blevet udnyttet. Vær opmærksom på om personerne bag "angrebet" har tilføjet mulighed for at sende mails fra dit domæne. Jeg havde selv en mail.php i mit admin-bibliotek, der kunne sende mails uden min viden. I værste tilfælde kan det betyde, at Google vil klassificere dit website som malware.. Og så er din side altså semi-screwed.
Tillykke med projektet og ikke mindst det faktum at ordrene vælter ind, ihvertfald over din forventning kan jeg forstå ;-)
Det må jo også betyde at der kommer penge i kassen, ihvertfald igen mere end du selv havde regnet med. Hvad afholder dig fra at reinvestere de penge du tjener "især over forventning" i f.eks seo. Hvis du virkelig vil videre bør du være villig til at gå all in, især med et "øget overskud" Det er ihvertfald min anbefaling, hvis du virkelig vil frem som du antyder.......Det er selvfølgelig sagt med det forbehold at du evt bruger pengene til andre salgsfremmende aktiviteter og ikke snolder dem op........det koster penge at lave penge ...især i starten....
Ja, det har du måske ret i. Jeg burde smide nogle flere penge i salgsfremmede aktiviteter, ellers stopper denne bølge nok inden længe. Det vil jeg tage til mig og arbejde videre med. Jeg regner med at søge lidt efter nogle, som har erfaringer og som har skabt resultater.
Et lille tip til SEO du selv kan udføre hurtigt og effektivt:
Skift dine produktnavne (her faldt jeg lige over slipsenåle) fra "Slipsenål 1", "Slipsenål 2", "Slipsenål 3" til noget mere beskrivende og "appetitvækkende" for dine kunder, som f.eks. "Elegant slipsenål", "Slipsenål i sølv", "Maskulin slipsenål" osv. alt efter hvad dine kunder nu kunde tænkes at søge på Google efter, for at finde produkter du har på hylden.