Jeg mente selvfølgelig PPC! |
Tshirt Kongen:Når du siger vælter ind, er det så 50 ordrer om dagen ?
Ja jeg er faktisk også lidt nysgerrig nu :D ?
især når det er et marked der har skabt en del stor konkurrence på det sidste !
Ja jeg er faktisk også lidt nysgerrig nu :D ? |
Jeg tror Kiranan har fyrt en røver af, i det han umiddelbart ikke benytter sig af AdWords og heller ikke er at finde på relevante søgninger. |
Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online
Det er altid rart med lidt konkurrence. Selvom der er mange om buddet, så gør bare at vi selv skal blive bedre. Men de har alligevel præsteret lidt på under en måned. Vælter ind med ordre, utrolig mange likes allerede. Måske Mr. Mista kunne komme med nogle gode fif til os andre på markedet, så vi kan lære lidt ;) |
Jeg er ret sikker på at han har markedsført sig via Facebook. Så at en af mine venner reklamerede for MrMista. |
Ordrerne vælter ind? Uanset hvad så held og lykke med butikken. PS! Du burde nok gøre lidt ved dine tekster - dette: "Hos os sikrer du dig en kvalitet, som du ikke vil fortryde. Vi sikrer os, at vi har kvaliteten i top, og det har vi gjort ved, at vi har forudbestilt alle varer for, at vi netop kan teste dens kvalitet og holdbarhed. Dermed sikrer vi os, at vores kunder får 100% tilfredshed." Og så: "Vores leverandør ligger i Danmark, og det har vi valgt, da vi vil have den bedst mulige kvalitet. Danmark har med sine store krav omkring kvalitet sikret os, at vi kan få kvalitetsvarer hver gang." |
Man må ikke reklamere med en tidligere højere pris medmindre man rent faktisk har solgt varen til den pris. Så, siden du er startet i fredags.... Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om, hvornår du har solgt en butterfly til 70,- Nu er den så sat ned til 49,- Jeg mener, at det jævnligt sker, at de store varehuse bliver knaldet for at lave den lille smutter... |
Lige præcis. Held og lykke med Coolslips. Vi kan evt. finde ud af at overtage markedet sammen! :) |
Jeg startede med 70 kr. Det har jeg tænkt over, Lars. Jeg satte prisen ned lørdag. Dermed overholder jeg reglerne :) |
Hej Kiranan. Du kan kigge på "SEO by Yoast", som er et utrolig godt SEO-plugin. Du skal selvfølgelig igang med noget AdWords og finde de ord, du vil fokusere på, f.eks. "billige butterflies". Få skaffet dig nogle inbound links - dette har en god effekt på søgemaskineoptimering. Held & lykke med det. Mvh Erik |
Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---