Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ordrerne vælter ind MEN jeg vil videre!

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mente selvfølgelig PPC!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 23:25

Tshirt Kongen:
Når du siger vælter ind, er det så 50 ordrer om dagen ?

Ja jeg er faktisk også lidt nysgerrig nu :D ?

især når det er et marked der har skabt en del stor konkurrence på det sidste !

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:32

Jeg tror Kiranan har fyrt en røver af, i det han umiddelbart ikke benytter sig af AdWords og heller ikke er at finde på relevante søgninger.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Damsgaard:

Tshirt Kongen:
Når du siger vælter ind, er det så 50 ordrer om dagen ?

Ja jeg er faktisk også lidt nysgerrig nu :D ?

især når det er et marked der har skabt en del stor konkurrence på det sidste !

Det er altid rart med lidt konkurrence. Selvom der er mange om buddet, så gør bare at vi selv skal blive bedre.

Men de har alligevel præsteret lidt på under en måned. Vælter ind med ordre, utrolig mange likes allerede.

Måske Mr. Mista kunne komme med nogle gode fif til os andre på markedet, så vi kan lære lidt ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:04

Jeg er ret sikker på at han har markedsført sig via Facebook. Så at en af mine venner reklamerede for MrMista.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:13

Ordrerne vælter ind?

Det lyder spændende - jeg kiggede efter slips på din side. Du har 2 at vælge imellem?

12 butterflies og 3 slags slipsenåle. Altså samlet under 20 varenumre.

Nu er "ordrerne vælter ind" naturligvis et ret bredt udsagn, det kan selvfølgelig være 4 ordrer ;) Eller er det bare overdrivelse fremmer forståelsen?

Det er da rigtig godt at have ambitioner - respekt for det, men har du ikke lige åbnet bixen for få dage siden?

Uanset hvad så held og lykke med butikken.

PS! Du burde nok gøre lidt ved dine tekster - dette:

"Hos os sikrer du dig en kvalitet, som du ikke vil fortryde. Vi sikrer os, at vi har kvaliteten i top, og det har vi gjort ved, at vi har forudbestilt alle varer for, at vi netop kan teste dens kvalitet og holdbarhed. Dermed sikrer vi os, at vores kunder får 100% tilfredshed."

Det er altså ikke specielt godt formuleret.

Og så: "Vores leverandør ligger i Danmark, og det har vi valgt, da vi vil have den bedst mulige kvalitet. Danmark har med sine store krav omkring kvalitet sikret os, at vi kan få kvalitetsvarer hver gang."

Med det siger du, at alle varer naturligvis også er fremstillet i Danmark - eller har du bare købt dem af nogen, der har importeret dem i kinøjsien?

Det er rigtig godt at slå på sine priser og sin kvalitet - men det er altså lidt en sludder for en sladder :)

Fra Aars
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 06:41
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Kiranan Vijayakanthan:
Jeg har for nyligt startet min virksomhed

Man må ikke reklamere med en tidligere højere pris medmindre man rent faktisk har solgt varen til den pris. Så, siden du er startet i fredags....

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om, hvornår du har solgt en butterfly til 70,-

Nu er den så sat ned til 49,-

Jeg mener, at det jævnligt sker, at de store varehuse bliver knaldet for at lave den lille smutter...
Man må ikke reklamere med en tidligere højere pris medmindre man rent faktisk har solgt varen til den pris. Så, siden du er startet i fredags....

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:05

Marc - CoolSlips.dk:
Det er altid rart med lidt konkurrence. Selvom der er mange om buddet, så gør bare at vi selv skal blive bedre.

Lige præcis. Held og lykke med Coolslips. Vi kan evt. finde ud af at overtage markedet sammen! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 08:06

Jeg startede med 70 kr. Det har jeg tænkt over, Lars. Jeg satte prisen ned lørdag. Dermed overholder jeg reglerne :)

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 08:17

Kiranan Vijayakanthan:
Jeg vil i gang med SEO, så jeg kan komme op på google

Hej Kiranan.

Du kan kigge på "SEO by Yoast", som er et utrolig godt SEO-plugin. Du skal selvfølgelig igang med noget AdWords og finde de ord, du vil fokusere på, f.eks. "billige butterflies".

Få skaffet dig nogle inbound links - dette har en god effekt på søgemaskineoptimering

Held & lykke med det.

Mvh
Erik 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)