Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkasso hvordan?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Fra  SEFA Inkasso Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er interesseret kan vi lave hele arbejdet for dig

Hvis din kunde ikke betaler
Så du får brug for inkasso, Vi har markedets bedste tilbud, No Cure No Pay - på vores arbejde, Sefa's betalinger er renter og rykkergebyrer, du beholder selv hele hovedstolen ( dit tilgodehavende),
skal beløbet retsligt indrives, er vores arbejde stadig efter No Cure No Pay, men de rets gebyrer og omkostninger eksklusiv arbejdsløn skal kunden betale uanset hvordan sagen ender, når vi har fået dine penge eller lavet et forlig kan en samlet betaling til Sefa aldrig overstige halvdelen af det beløb der er inddrevet til dig. Den garanti findes ikke andre steder i dag

info@sefa.dk

bedste hilsner

Peter

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej peter Det ville adligevel Blive en dyr omgang jo lad os sige vi snakker om 150.000 kr så kan renterne jo godt blive ret enorme

f.eks hos hornskov Vindberg Betaler man et Engangs Gebyr 2495 kr pr år og får hele hovedestolen samt sine renter !

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

NumberOne:
lad os sige vi snakker om 150.000 kr....hornskov Vindberg Betaler man et Engangs Gebyr 2495 kr pr år

Det inkassofirma du repræsenterer kan ikke foretage retslig inddrivelse af et et sådant beløb, idet der ikke er tale om et advokat firma, og I derfor i retslig sammenhæng kun kan behandle sagerne efter enten regelerne om småsagsproces retsplejelovenskapitel 39, eller reglern om betalingspåkrav, retsplejelovens kapitel 44a Hvis der gøres indsigelser mod kravet skal sagen behandles efter reglerne i småsagsprocessen, hvor beløbsgrænsen er 50.000.  Hvis der ikke er indsigelser kan sagen behandles efter reglerne om betalingspåkrav her er det maksimale beløb 100.000.-

Og iøvrigt tusind tak for jeres telefonopkald idag, hvor I tilbød mig jeres inkassoløsning. Jeg siger pænt nej tak. Big Smile 

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

nårh jaja men det var bare et eksembel ved jeg skam godt tak 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:12

NumberOne:

Er du kun sælger for dem, eller håndtere du også sagerne?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark:

NumberOne:

Er du kun sælger for dem, eller håndtere du også sagerne?

Det var IKKE en opfordring til at jeg skulle modtage tilbud Confused

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er blevet gjort opmærksom på denne tråd efter Martin Thorborgs besvarelse, og jeg er helt på linje med de øvrige kommentarer i tråden – dette er simpelthen ikke i orden.

Vi har nært ved 100 sælgere ansat i eksterne bureauer, og selv om vi arbejder hårdt på at undgå ting som dette, har der desværre her været en sælger der har været ”lidt for smart i en fart”. Vi tager stor afstand fra dette, både fordi selve fremgangsmåden er forkastelig, og fordi vi ikke behøver ”fake” tilfredse kunder.

Vi har i går taget konsekvensen af disse handlinger og opsagt samarbejdet med den konkrete sælger med øjeblikkelig virkning.

Jeg vil gerne give min uforbeholdne undskyldning for sælgerens handlinger, og jeg vil fremadrettet selv igen være aktivAmino, og selv responderer på alle tråde der omhandler HornskovVindberg, for derved at sikre troværdigheden af disse.

Med Venlig Hilsen

Christian Hornskov

Direktør, cand.jur

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)