Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkasso hvordan?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Troede så jeg skrev privat klart en fejl fra min sidde ! Det er dog en rigtig god løsning til alle jer der nu syntes det var lidt grovt gjordt men hvad gør man ikke for at skaffe kunder i kender sælgere Men selve Konceptet bag inkasso firmaet er genialt og til folk der sender regninger 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

NumberOne:
Troede så jeg skrev privat klart en fejl fra min sidde !

Ahh så du troede dit fusk derfor ikke ville blive opdaget?
Så er det helt ok ;-)
Du kan ikke tage røven på Amino, vi ser alt.

De bedste hilsner

Martin

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 17. Jan 13
Skrevet kl. 20:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

ville ikke kalde det fusk martin mere dumhed Det jo klart det bedste og biligste firma der er. vis du spørg mig om et år eller to er næsten alle håndværkere og mindre firmaer søgt ind til dem pågrund af de køre det Motto at man får alt man har arbejdet for Hvorfor skulle nogle gide og arbejde blivet taget i røven betale imellem 1500 til 3000 kr for at melde sig ind og i de fleste tar de op til 10 % 20 % 30 % af det de skal hente det er og blive trampet på 

Tilmeldt 17. Jan 13
Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan du slette det telefon nr samt navn du ved det skulle være privat så det kan lade sig gøre bare mig der er ny på amino 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:18

NumberOne:

ville ikke kalde det fusk martin mere dumhed Det jo klart det bedste og biligste firma der er. vis du spørg mig om et år eller to er næsten alle håndværkere og mindre firmaer søgt ind til dem pågrund af de køre det Motto at man får alt man har arbejdet for Hvorfor skulle nogle gide og arbejde blivet taget i røven betale imellem 1500 til 3000 kr for at melde sig ind og i de fleste tar de op til 10 % 20 % 30 % af det de skal hente det er og blive trampet på 

Kan du bestemme dig for, om du arbejder for dem eller ej? 

Hvis du gør - Så mener jeg at du burde tage et ansvar, og spørger din chef om jeres metoder er OK, eller i skulle finde på andre måder at sælge jeres inkasso på. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:19

Du er trådt inderligt ved siden af, og den virksomhed du repræsenterer burde være rasende over at du laver et sådan nummer, ny eller ej. Lad nu bare den tråd dø - for dig jo før jo bedre der bliver stilhed om den¨

vh

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:20

Det er da dejligt man kan lave fejl og dobbeltfejl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NumberOne:

Klassisk telefonsælger der bare ikke kan stoppe. De bliver ved, og ved, og ved .......

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 00:31

NumberOne:
Jeg arbejder for danmarks største og mest succesrige inkasso firma xxxog vil meget gerne hjælpe dig............Mvh Mathias
   Et spørgsmål.. er du kun sælger, eller sider du også med behandling af jeres sager ?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)