Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino messe, eller hva??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

Ja, 1000 kr, det ville da være dejligt, men så tror jeg at der skal nogle sponsorer til, jeg har p.t en kvm pris på omkring 530 kr, og så er jeg selv 100 % afhængig af at der kommer besøgende, men det er jo selvfølgelig en fordel for udstillerne, da markedsføringen så er lige så vigtig for mig. Derudover betaler jeg selv for en masse ting og aktiviteter da jeg tror så meget på projektet.

Jeg tænker lidt at det hurtig kan blive lidt "kræmmermarked" agtig hvis man skraber det for meget, og en messe er jo ens ansigt ud af til, da mange ellers kun har deres websider.

Hmm...jeg tager tænkehatten på

~Malene

Messearrangør Søby Promotion

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:33

I kan få kontakt til en del potentielle kunder, ved at deltage i dette arrangement:

http://www.amino.dk/forums/t/18493.aspx

Der kommer en del aminoer, og jeg ved at erfaring at netværket blandt aminoer giver flere kunder!

Så kom glad...

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:06

Super idé..

Vi er klart med, hvis det bliver en messe for erhvervsdrivende.. En E-handelsmesse som satser på at få private til at kigge forbi, er også en super ide, men ikke relevant for os.

For os, vil det være et hit med en messe a la formland-messen, hvor det kun er for virksomheder, men ikke henvendt til detail, mere med henblik på at få kontakter mellem os og andre mindre/nystartede erhvervsdrivende.

Iværk07 virker som et spændende sted at besøge, men det virker som om, det henvender sig til dem, der er på tænkestadiet endnu eller endnu ikke har fået forretningen igang og der har folk som regel ikke nogen ide om, hvad de har brug for af emballage og det er slet ikke noget de overvejer endnu, så jeg tror ikke, den er for os..

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:14

Hej Malena og alle jer andre.

Jeg kunne også deltage i at arrangere en messe hvis det skulle være.

Jeg råder over en 35oo M2 stor eksklusiv hal ( tidligere møbelforretning ) som er yderst velegnet til messer.

Og ja priserne er lige hen i vejret når det drejer som om stadepladser på messer, men mener umiddelbart godt det kan betale sig at ofre nogle tusinder på det.

Vi har vore lokaler i 4700 Næstved og det mest interessante ville jo nok at etablere nogle stykker fordelt over hele landet med samme arrangører på dem alle, tænker på at det kan forenkle omkostningerne i form af markedsføring en hel del.

men skulle det være er jeg frisk på at lege lidt med nu jeg alligevel har lokalerne stående og vente ;O)

Lysetdiner: Renè

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:04

Hej Lysetdiner

Ja gå du bare I krig, jeg skal nok komme....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)