Det er første gang jeg skal prøve at sammensætte et webshop op med et betalingsmodul. Hvilket webshops og Open SourceCMS løsninger skal jeg bruge? er der nogle anbefalinger? nævn også gerne et komplet system med fakturasystem også.
Havde tænkt på en WP løsning m. betalingsmodul fra enten quickpay eller epay, hvor jeg bruger e-conomics som fakturasystem. Er der nogle som har erfaring med det?
Jeg er jo ikke helt objektiv, da jeg er den ene mand bag Shoporama - men hvis du vil vælge noget open source, så vil jeg anbefale at bruge en decideret ecommerce løsning såsom Magento eller OpenCart frem for WordPress. WordPress er fantastisk som blogging software, men ikke som ecommerce software. Vi har for nyligt flyttet to WordPress løsninger over på Shoporama og den ene af ejerne har meldt tilbage, at de har fordoblet deres omsætning siden
Egentligt vil jeg ikke rådgive om det, før jeg mere præcist ved, hvad du skal sælge, hvad dine ambitioner er og hvilke krav du har udover integration med Economics.