Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste løsning indenfor fakturabetaling/e-faktura på webshops

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg vil meget gerne have fakturabetaling eller e-faktura betaling på min maling og tapet shop maler-maling.dk

Hvad har I erfaringer med virker godt?

Hvordan med salg til Sverige og Norge. Er der ikke Klarna fakturabetaling som eneste mulighed? Kan den også bruges i Danmark?

Hjælp mig og kom med Jeres gode og dårlige erfaringer med fakturabetaling på Jeres webshops Yes

Dbh

Michael Haahr
maler-maling.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07

Michael Haahr:
Hvordan med salg til Sverige og Norge. Er der ikke Klarna fakturabetaling som eneste mulighed? Kan den også bruges i Danmark?

Klarna kan også benyttes i Danmark. Jeg mener cdon bruger klarna.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der findes også iBill - Jeg har dog ingen erfaring med dem, kun hørt lidt om dem her og der Yes

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:27

Karsten Sønderup Hansen:

Hej Karsten.

Tak for dit svar. Jeg vil lige undersøge Klarna nærmere. Mener også de giver kredit og afbetaling. Eller er jeg helt galt på den..? Det skal bare være nemt for kunderne!

Dbh

Michael

Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:57

Klarna blivervogså brug af smartguy i danmark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35

Michael Haahr:

Karsten Sønderup Hansen:

Hej Karsten.

Tak for dit svar. Jeg vil lige undersøge Klarna nærmere. Mener også de giver kredit og afbetaling. Eller er jeg helt galt på den..? Det skal bare være nemt for kunderne!

Dbh

Michael

Ja, de tilbyder også kredit og afbetaling.
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Haahr:

Klarna kan bruges i både Danmark, Sverige og Norge, Vi har selv prøvet dem, og det var ikke nogen succes. Vi kunne ikke få kreditgodtkendt kunder, der købte for mere end 2.000 kr. Og så er det svært at sælge en telefon på denne måde, da de fleste koster mere.

Så hvis du typisk har Basket Value for mere end 2.000 kr. skal du i hvert fald tage en snak med dem, om de godkender disse salg. Det er i øvrigt også en udfordring, da ingen af dem kan dansk, så al kommunikation er på svensk eller engelsk :o)

Vi har i stedet været i dialog med Gothia, som har en dansk afdeling, og som godkender op til 10.000 kr. (eller mere ifølge aftale). Det er også et svensk selskab, der også kan understøtte dit salg i Sverige og Norge. De tilbyder både fakturabetaling, og afdrag.

Jeg synes du skal overveje at tage en snak med dem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:00

igang:

Klarna kan bruges i både Danmark, Sverige og Norge, Vi har selv prøvet dem, og det var ikke nogen succes. Vi kunne ikke få kreditgodtkendt kunder, der købte for mere end 2.000 kr. Og så er det svært at sælge en telefon på denne måde, da de fleste koster mere.

Så hvis du typisk har Basket Value for mere end 2.000 kr. skal du i hvert fald tage en snak med dem, om de godkender disse salg. Det er i øvrigt også en udfordring, da ingen af dem kan dansk, så al kommunikation er på svensk eller engelsk :o)

Vi har i stedet været i dialog med Gothia, som har en dansk afdeling, og som godkender op til 10.000 kr. (eller mere ifølge aftale). Det er også et svensk selskab, der også kan understøtte dit salg i Sverige og Norge. De tilbyder både fakturabetaling, og afdrag.

Jeg synes du skal overveje at tage en snak med dem.

Hej.

Tak for tippet! Det vil jeg lige undersøg nærmere ;-)

Dbh

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:18

igang:
Vi kunne ikke få kreditgodtkendt kunder, der købte for mere end 2.000 kr.

Er det helt seriøst?

Vi er ved at være i kontakt med dem. Ville egentligt vælge klarna da de er nogle af de største, men da vi sælger produkter fra 2000-30.000 så kan de jo ikke bruges...

Mvh

morten

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:47

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Er det helt seriøst?

Det er helt seriøst. De afviste alt, og var meget svære at kommunikere med, men de var i hvert fald ikke interesserede i at hæve loftet. Vi havde ca. 40 afvisninger og 0 godkendte, da vi valgte at stoppe "samarbejdet".

Det kan være at vi er i et marked med større risiko, men du skal i hvert fald få en klar aftale i stand, for ellers er det mange spildte penge i opstart.

Men derudover har vi haft en rigtig fin dialog med Gothia og iBill, så vi ender med at tage begge disse istedet (de har hver deres styrke). Klarna kunne vi i hvert fald ikke bruge.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)