Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Kapital

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Har Amino Kapital været en succes for de kapitalsøgende? Er der succeshistorier, hvor folk har rejst penge? 

Mvh Thomas

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Servicen startede i efteråret og vi har ikke kørt en undersøgelse endnu.
Men jeg har hørt fra flere der har fået penge.

Så pengene er der til de rette mennesker og projekter, men gør dig umage med din annonce og vær sikker på at du har det der skal til.

For størst chance, så hav min. en prototyp, lave et par salg, hav et godt team og lav en god annonce.
Så er du godt på vej.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 19. Jan 13
Skrevet kl. 12:36

Hej Martin

Tak for det. Det er godt at høre, at der er nogle succeshistorier.

Det ville være rigtig godt at få lidt data på, hvor mange der har fået kapital samt hvor meget kapital de har fået. Måske er der også nogle af succeshistorierne der kan stå frem og fortælle om deres case? 

Mvh Thomas

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:12

Hej Thomas

Jeg tror det vil være meget misvisende hvis Amino lagde succes % op. Da mange af de projektbeskrivelser der er i Amino kapital er helt håbløse.

Se f.eks. forskellen på disse to : Eksempel 1 og Eksempel 2. Den ene har tydeligvis gjort noget ud af at forklare forretningen der investeres i og hvad pengene skal bruges til og giver mulighed for at der fremsendes uddybende materiale, hvor den anden bare nævner at der skal bruges 150.000.000 til et anlæg og 100.000.000 til markedsføring :-)

Men selvfølgelig nogle specifikke cases ville nok være attraktivt, for iværksættere der skal investere 1000 kr. i at få deres projekt op (fatter ikke at der stadig bliver lagt dårlige projekt beskrivelser op når det koster penge, folk burde gøre noget mere ud af det).

Tilmeldt 19. Jan 13
Skrevet kl. 11:23

Hej Martin

Jeg tror vi taler lidt forbi hinanden. Jeg spørger ikke om hitrate (selvom jeg faktisk synes, det også kunne være interessant at få oplyst), men derimod om hvor mange der har fået kapital samt i hvilken størrelsesorden kapitalen har været.

De personlige historier er også meget interessante, så man kan se, hvordan firmaerne har fået sig positioneret til at være attraktive for investorkapital.

Du har dog helt ret i, at det afhænger af forretningsplanen. De to du nævner er begge to lidt specielle efter min mening. Den ene med en skyhøj investering uden at have særlig meget tekst og den anden skal "kun" bruge 600.000 kr. og så går virksomheden da lige fra 0 i omsætning til 65 mill. i omsætning på to år.  

Mvh Thomas 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)