Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finsk webshop: Vi søger en person til små oversættelser, gennemgang og optimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med snarlig ekspandering til finland, søger vi en studerende med dybe rødder i Finland, der kan hjælpe med at gennemgang af vores webshop, der forhandler lydbøger inden for coaching og personlig udvikling.


Den perfekte kandidat.

  • Du kan tale og skrive fejlfrit finsk
  • Du er detaljeorienteret og omhyggelig
  • Du har ofte handlet på nettet (helst på finske hjemmesider)
  • Du har måske ligefrem erfaring med at drive en finsk webshop (Ikke et krav, men stort plus!)

Vi skal have hjælp til:

  • Løbende oversættelse af små annoncertekster fra dansk til finsk (Adwords, Bing Ads etc)
  • At gennemgå vores finske hjemmeside fra ende til anden.


Vi håber at en kandidat kan komme med indspark til:

  • Om vi mangler at kunne modtage et ofte anvendt finsk betalingsmiddel på hjemmesiden
  • Om der er stavefejl eller dårlige formuleringer
  • Om det er et problem, at vi ikke har en finsk adresse, virksomhedsnr. og telefonnummer til support
  • Om der er andet vi kan gøre bedre

Det drejer sig om hjemmesiden http://mindly.fi

Opgaven er selvfølgelig lønnet!

Lyder det som noget for dig, eller har du uddybende spørgsmål, så send en mail til mig på kb@mind-set.dk.

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være en dansker, eller må det gerne være en finne i Finland? Hvis det er tilfældet, modtager jeg gerne en engelsk annonce, som jeg kan distribuere i mit netværk.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Odense
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GrN!

Umiddelbart er en Finne der kan dansk mest optimalt, da vi på sigt også gerne skal have oversat og indtalt lydbøger - men det behøver selvfølgelig ikke være én og samme person. En Finne der kan engelsk er i mine øjne "The next best thing" :-)

Jeg sender dig meget gerne "annoncen" på engelsk så snart jeg har den klar!

Kender du nogen webshop-ejere i Finland? Vi har talt om at finde en person, der fast skal stå for driften af mindly.fi, såvidt shoppen viser sig rentabel i Finland, da vi ikke kan et kvæk Finsk og derfor har svært ved, at være helt skarpe ift. detaljerne.

Med venlige hilsner
Kim Biesbjerg

Mind-Set.dk - lydbøger til personlig udvikling

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er nogle webshopejere i mit finske netværk.

Jeg vil gerne dele annoncen, men kan ikke love noget :-)

Når du har en optimal løsning, hvordan definerer du den mest optimale i forhold til den? ;-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)