Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hastighed og design

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg vil gerne have feedback på siden

shop.ifindu.dk 

Hvordan er loadtiden?

Jeg har jo fået cached alt mit indhold efterhånden som jeg har arbejdet med tingene, og er efterhånden helt på herrens mark med om siden er hurtig eller langsom, så giv mig venligst et praj.

Hvordan er designet?

Jeg har tidligere haft siden oppe og vende her, og fik en masse hug for et mærkeligt/kedeligt design. Og lavede i den anledning selvfølgelig om på hele "lortet". Jeg syn's selvfølgelig selv at det ser herregodt ud nu, men hvad syn's du?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Sportnordica.dk Skrevet kl. 14:47

Synes måske godt, at du kunne gå efter et lidt mere clean look. Måske skulle du også prøve i større omfang at lede køberen hen mod nogle produkter, når de kommer ind på shoppen. Alle produkter er below the fold...

Ejer og driver webshoppen SportNordica.dk - Salg af sportsartikler til træning, løb og skadesbehandling.

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 19:24

Fin hjemmeside, kunne godt loade lidt hurtigere.

Logoet er dog lidt for meget. Der er for mange elementer så selve budskabet forsvinder bland støjen. Logoet skal være mere simpelt dog stilrent med budskab.

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:38

Jeg var faktisk i tvivl om det var en webshop. Her er hvad jeg synes du skal gøre:

1: Lav top banneret meget mindre, det konverterer sikkert ikke kunder

2: Hvad er formålet med siden? Skal kunderne købe noget, klikke et bestemt sted? Gør det nemt for dem, flyt knapper eller lignende tættere på dem og gør dem mere markante.

3: Produkter højere op, jeg kunne ikke finde hvad du sælger nemt. for mig vender det omvendt, du har produkterne nederst, det mindst betydende sted.

4: Jeg blev også distraheret af dine rubrikker med teksten i, dem med den store overskrift med grå baggrund

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:53

B. Hvarregaard:

Jeg var faktisk i tvivl om det var en webshop. Her er hvad jeg synes du skal gøre:

2: Hvad er formålet med siden? Skal kunderne købe noget, klikke et bestemt sted? Gør det nemt for dem, flyt knapper eller lignende tættere på dem og gør dem mere markante.

3: Produkter højere op, jeg kunne ikke finde hvad du sælger nemt. for mig vender det omvendt, du har produkterne nederst, det mindst betydende sted.

4: Jeg blev også distraheret af dine rubrikker med teksten i, dem med den store overskrift med grå baggrund

1: den er helt slettet nu

2,3,4 har flyttet og givet feature-rubrikken et andet navn

Hvad er den gennemsnitlige skærmhøjde i dag - når man snakker om laptops?

Tilmeldt 22. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Totus Labs Skrevet kl. 21:00
Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 21:23

Designet er helt ude af balance og banneret fungerer ikke.

Forsiden skal gøres mere indbydende og prøv hold det simpelt.

Indkøbskurven er utydelig. Flyt indkøbskurven helt op og overvej skift farve på knappen ”Til kassen”, så man med det samme kan lægge mærke til hvor man går til kassen henne : )

Top banner skal ændres helt. Det får jeg ikke til at fremstå særlig professionelt.

Overvej at gør margin mindre på højre spalte.

...............

Fra Gadbjerg
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:12

Synes du burde kigge på din kurv. Når man ligger en vare i sin "kurv" og så vil gå til kassen for at betale og vælger punktet under "kurv" som hedder "kasse", kommer man bare ind på en side hvor der står "shoppingcart". Synes du skal lave det sådan at når man trykker på "kasse" kommer man direkte ind på det her linkhttp://shop.ifindu.dk/kasse/ i stedet for. Ellers synes jeg hele siden virker lidt blog-agtig og ikke som en rigtig webshop.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:01

Kasper Billeskov:

Synes du burde kigge på din kurv. Når man ligger en vare i sin "kurv" og så vil gå til kassen for at betale og vælger punktet under "kurv" som hedder "kasse", kommer man bare ind på en side hvor der står "shoppingcart". Synes du skal lave det sådan at når man trykker på "kasse" kommer man direkte ind på det her link: http://shop.ifindu.dk/kasse/ i stedet for. Ellers synes jeg hele siden virker lidt blog-agtig og ikke som en rigtig webshop.

Tak for det! det var en fejl i linkstrukturen.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:05

B. Hvarregaard:

Jeg har nu høvlet alt hvad der hedder bannere og toplogo osv. væk for at få produktkategorier højere op, samtidig har jeg ændret lidt i teksterne for at lave call-to-action - så nu syn's jeg faktisk det begynder at minde om en webshop.

Desværre er der ikke så meget tingeltangel - eye-candy tilbage, men hellere sælge produkter end vise billeder og logoer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)