Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode SEO resultater

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige dele en god nyhed med jer, og give folk der er i tvivl om det kan betale sig om at hyre et SEO-bureau et godt råd.
For nogle måneder siden tog vi den beslutning at hyre et SEO-bureau til at lave SEO for vores smykke webshop www.ohdeer.dk

Og det har vist sig at være en rigtig god ide, for vi ligger i dag på forsiden på de tre vigtigste søgeord, som vi bad dem fokusere på:

Håndlavede smykker (#7)

smykker online (#10)

Smykker webshop (#10)

Og de kravler langsomt men sikkert længere opad :)

Så vores konklusion må være at det helt sikkert kan betale sig at hyre et SEO-bureau. Og det kan faktisk gøres relativt billigt kan vi fortælle ;)

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:21

Super godt, tillykke med det Smile

Har du lige et spørgsmål, hvem har valgt "smykker webshop" som keyword? Blot nysgerrig

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:25

Du skriver at det kan gøres relativt billigt, er det muligt at få en ca. pris på det. Og evt. hvem i har brugt til det.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:28

OhDeer:
Så vores konklusion må være at det helt sikkert kan betale sig at hyre et SEO-bureau. Og det kan faktisk gøres relativt billigt kan vi fortælle ;)

Ja, naturligvis - det er jo DET vi hele tiden fortæller :-)

Husk nu, at det ikke kun handler om at ranke højt - men at gøre det på de søgeord, der konvertere.

Kører i med analytics opsat, så i kan se, at netop de 3 udvalgte søgeord giver god konverteringsgrad i shoppen ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper | Fastweb:

Super godt, tillykke med det Smile

Har du lige et spørgsmål, hvem har valgt "smykker webshop" som keyword? Blot nysgerrig

Ved ikke om det er mig der er helt galt på den, men jeg ville nok også have undgået "smykker webshop"... Håber ikke det er seo-firmaet der har valgt det i samarbejde med jer (forstår heller ikke helt hvorfor de ikke har frarådet det, men fair nok)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:31

Simon Hansen:

Forstår virkelig heller ikke det smarte i det søgeord :-D

Men super at i er tilfredse!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 11:36

Christoffer Tornbjerg:

Simon Hansen:

Forstår virkelig heller ikke det smarte i det søgeord :-D

Men super at i er tilfredse!

Men nu skal vi allesammen lige huske at lade være med at være bagkloge... Jeg vil bare ikke sige at det seo-firma har været specielt overskudsagtige, hvis de skriver under på at lave seo på sådanne keywords... Men de 2 andre er ganske ok (den ene er self. ca. 10 gange bedre end den anden, men små keywords skal man heller ikke kimse af, så længe de har over 100 søgninger/md. eller lignende, vil jeg vove at påstå, at de er ganske fine)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 11:48

-Har sendt OhDeer en lang række Keywords, som jeg synes, at han bør chekke ud :)

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:55

For lige at forklare mit spørgsmål, keyword'et "smykker webshop" har ikke ret mange søgninger pr. måned, derfor giver det næppe din webshop ret mange besøgende, sammenholdt med at clicks på side et, er fordelt nogenlunde på den her måde:

Du får altså cirka 2.55 % af samtlige clicks ud af en 10. plads. Hvilket så betyder, med få søgninger pr. mnd 10(?) vil det give dig 0,39 click, altså besøgende, pr. mnd. Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 12:27

Jesper | Fastweb:

For lige at forklare mit spørgsmål, keyword'et "smykker webshop" har ikke ret mange søgninger pr. måned, derfor giver det næppe din webshop ret mange besøgende, sammenholdt med at clicks på side et, er fordelt nogenlunde på den her måde:

Du får altså cirka 2.55 % af samtlige clicks ud af en 10. plads. Hvilket så betyder, med få søgninger pr. mnd 10(?) vil det give dig 0,39 click, altså besøgende, pr. mnd. Smile

Hvooooordan Fuuuuuuk gør du det der!?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)