|
Vil gerne høre andre der os har med dårlige betalere og gøre sådan i øjeblikket om de har nogle små fif Der ikke vedrører inkasso firma , advokat , og ligende har intet respekt for dem der snyder , men er ikke meget for at sende andre efter dem der skylder mig penge tror der nogle der har det på samme måde vil gerne høre hvad i gør og hvor mange dårlige betalere i har før i har fået nok og så får hjælp der må da være en grænse ??? Mvh vvs fyren |
Jeg sender een rykker - sender ikke flere rykkere derefter.
har brugt nemtinkasso.dk, hvor jeg også fik skabelon til rykkeren så den overholder alle krav. Han fik debitor i tale og dermed udsigt til at få kr i kassen. Sørg for at inkassofirmaet kan indberette til RKI - når nu de dine kunder fx har et hus er det ikke så sjovt at være registreret der i forhold til bank og realkredit.
Når debitor er for prof. i at undgå betaling så skal vi prøve at holde fokus på driften og overlade inkassoen og evt. retsmøde til dem som er eksperter.
Overvej en mobil dankort-løsning så de afregner straks - men så skal din regning også være hurtigere klar end i dag ?!
De andre løsninger man kan komme i tanke om er ofte ikke lovlige ![]()
Bliv gratis medlem