Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag: Jeg søger et godt tilbud

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg savner en fætter til "Jeg har et god tilbud til dig" nemlig "Jeg søger et godt tilbud". Kunne det være en ide? Jeg står ofte og har brug for en leverandør til det ene eller andet og det kunne være fint at søge det blandt Aminoer. Og så ville vi også kunne undgå søgning efter tilbud i de øvrige rubrikker.

Hilsen Louise E

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:44
Jeg synes det lyder som en god ide. Der er en del af den slags indlæg, og som det er nu havner de mange forskellige steder - det ville være rart at have dem samlet et sted.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:49
Fint med mig. Jeg laver den når vi er skiftet over til den nye platform.
Den burde være kørende en gang i uge 33/34.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:50
Super idé.....

Folk der giver tilbud, skal så bannes fra dette forum, hvis de begynder at argumentere for, hvorfor andres priser er for dyre/billige

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:26
Dato: 29-07-2007 22:49:52
Anonym skrev:
Super idé.....

Folk der giver tilbud, skal så bannes fra dette forum, hvis de begynder at argumentere for, hvorfor andres priser er for dyre/billige

Slap af...
De fleste mennesker har heldigvis en god selvjustits når det kommer til at svine konkurrenter, men der skal også være plads til, at underlige eller suspekte tilbud kan blive belyst. I bund og grund er vi her jo for at hjælpe hinanden og hvis jeg kan se, at en konkurrent muligvis er i gang med at snyde en anden her på Amino, er det så ikke i alles interesse, at jeg stiller et spørgsmål eller to?
Hvis tilbudsgiveren har rent mel i posen skader det jo ingen, så længe jeg som spørger selvfølgelig holder det på et sobert og fagligt niveau!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:28
Dato: 29-07-2007 22:48:49 Forfatter: Martin Thorborg Fint med mig. Jeg laver den når vi er skiftet over til den nye platform.
Den burde være kørende en gang i uge 33/34.

Dbh Martin

Den nye er på vej? Lækkert... kan knapt nok vente ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:14
  Jeg syntes også det lyder som en god idé.

Måske kunne det så være en ide, at den del af forummet kun kan nås når man er registreret medlem?
Derved undgår man at Google ikke gufler løs og forbipaserende "pistolsælgere" uden tilknytning til Amino bare skyder løs.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:29

Så er jeres bønner hørt :-)

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)