Jeg må indrømme, at jeg simpelthen ikke forstår det her... Hvorfor får google ideen, at min side skal smides af top 100 på en masse søgeord og generelt smides længere ned af deres ranglister, i løbet af under 1 døgn, hvor jeg intet har gjort ved mit website? Nogle der har nogle store fejl/optimeringsmuligheder/andet, som kan være grunden til, at dette er sket? Siden blev oprettet d. 17 oktober (ca.) og jeg har derfra arbejdet fremad med den, med mere content osv. osv. (Desuden linkbuilder jeg, hvilket jeg burde gøre fornuftigt, med en masse blandede links, som ikke burde gøre google sure...) -Nogle gode begrundelser? Det er anden gang dette sker... Sidste gang kom mine rankings igen efter ca. 14 dage - 21 dage... Men der rettede jeg også en masse duplicate-content-fejl mm... På forhånd tak! |
Det ser da ikke så slemt ud? Det er jo kun 3 søgeord der er røget mærkbart tilbage, de andre har jo kun tabt en smule. Umiddelbart ikke noget der tyder på en penguin/panda straf, men måske bare en algoritme opdatering der har ramt dig lidt negativt.