Jeg ved godt det ikke er noget du vil ændre, da jeg er kommet med rådet tidligere på chatten, men jeg håber du på et tidspunkt vil overveje at lave nogle ordentlige titler på siden. Der er ALT for mange titler som indeholder de samme ord.
Og jeg forstår ikke, hvorfor du ikke har lyttet til Thomas? Fjern nu "De Gratis Apps" fra alle titler. Det får dig ikke til at ranke bedre på "gratis apps" at det står i alle dine titler.
Jeg ved godt det ikke er noget du vil ændre, da jeg er kommet med rådet tidligere på chatten, men jeg håber du på et tidspunkt vil overveje at lave nogle ordentlige titler på siden. Der er ALT for mange titler som indeholder de samme ord.
Hvordan skal Google regne ud hvilken en der skal rankes på "gratis apps" når det står så mange steder på din side.
Det er et problem med stort set alle dine titles tror jeg.
Det er svært at sige hvad der skaber dine nuværende swings, men når så basale ting som titles ikke er i orden, kan du ikke forvente så meget.
Jo, jeg havde bare fuldstændigt svedt det ud og så er det ikke forbandet længe siden, at jeg lærte det med, at google kan forvirres hehe :) Tak for påmindelsen, vil jeg lige kigge på, hvis du har andre ideer/rettelser end "gratis apps over det hele", så må du meget gerne sige til!
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Lidt offtopic, men hvad er det for et program du bruger til at overvåge dine søgeord?
Blot fordi jeg godt selv kunne bruge et :)
Tak.
Jeg bruger "Cuterank". Med gratisversionen kan du dog kun overvåge 1 website (bare til info)... Derudover supplerer jeg nu og da med RankTracker, for at være 100% sikker :)
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Tak for påmindelsen, vil jeg lige kigge på, hvis du har andre ideer/rettelser end "gratis apps over det hele", så må du meget gerne sige til!
Velbekomme.
Du skal generelt gennemgå alle dine sidetitler og sørge for at sidetitlen handler om det den pågældende side handler om, og ikke forskellige andre ting som du gerne generelt vil ranke på.
Sørg generelt for at dine sidetitler ikke sigter efter samme ord.
Tak for påmindelsen, vil jeg lige kigge på, hvis du har andre ideer/rettelser end "gratis apps over det hele", så må du meget gerne sige til!
Velbekomme.
Du skal generelt gennemgå alle dine sidetitler og sørge for at sidetitlen handler om det den pågældende side handler om, og ikke forskellige andre ting som du gerne generelt vil ranke på.
Sørg generelt for at dine sidetitler ikke sigter efter samme ord.
(Jeg startede før du skrev dette)
Jeg har nu været igennem alle titler, url'er, meta descriptions mm. og fået slettet alle keywords, som ikke er det keyword den artikel er 100% fokuseret på, således at google nu ikke burde være forvirret længere (i hvert fald til et minimum).
-Desuden har jeg fået lidt bedre styr på min interne linking.
Jeg håber det påvirker min side positivt i løbet af den næste uges tid og så håber jeg, at google ikke bliver sure over, at jeg har ca. 10 artikler, som ikke har særligt meget med seo at gøre (dem der har en smule har jeg linket til en anden bedre optimeret, med samme keyword, hvilket jeg havde glemt nogle steder). Jeg går ud fra, at nogle fyldtekster uden egentlig seo-formål er ganske udemærket at have, siden de giver noget relevant content? Det ville jeg i hvert fald sætte pris på hvis jeg var google...