Hej Aminoer. Nu har jeg endnu en problem stilling, som jeg gerne vil dele med jer alle sammen. Jeg er på udkig efter et online email program, som kan håndtere at jeg har mange email konti. Jeg ønsker nemlig at sende emails / svar tilbage fra den email kunden har sendt emailen til. Så folk ikke skriver en besked til info @ solbrille-experten.dk og får svar fra info @ DrohseSalg.dk . Jeg er lige pt ret træt af at logge ind på alle mine email konti for at kontrollere om der er kommet mail. Er der et smart program jeg har overset eller forbi læs, som ligger der ude og venter på mig? Vil også gerne høre hvordan i andre gør med jeres mail, bruger i kun en eller har i flere konti på forskellige steder.... Håber på at der er en Amino som kan klare dette spørgsmål. Rigtig god aften til alle
Mvh Mike DJ |
Jeg har brugt både Apple's indbyggede Mail og Microsofts Outlook. Thunderbird skulle også være godt.
Jeg mener faktisk også at hotmail og gmail kan det i deres onlineversion. Men jeg foretrækker dog en af de ovenstående.