Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til valg af email program.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Nu har jeg endnu en problem stilling, som jeg gerne vil dele med jer alle sammen.

Jeg er på udkig efter et online email program, som kan håndtere at jeg har mange email konti. Jeg ønsker nemlig at sende emails / svar tilbage fra den email kunden har sendt emailen til. Så folk ikke skriver en besked til info @ solbrille-experten.dk og får svar fra info @ DrohseSalg.dk . Jeg er lige pt ret træt af at logge ind på alle mine email konti for at kontrollere om der er kommet mail.

Er der et smart program jeg har overset eller forbi læs, som ligger der ude og venter på mig?

Vil også gerne høre hvordan i andre gør med jeres mail, bruger i kun en eller har i flere konti på forskellige steder....

Håber på at der er en Amino som kan klare dette spørgsmål.

Rigtig god aften til alle

Mvh Mike DJ

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brugt både Apple's indbyggede Mail og Microsofts Outlook. Thunderbird skulle også være godt.

Jeg mener faktisk også at hotmail og gmail kan det i deres onlineversion. Men jeg foretrækker dog en af de ovenstående.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:52

På microsofts outlook kan jeg så komme på den når jeg ikke er på min egen computer?

fordi besvare ikke altid mine emails hjemmefra.

Thunderbird, kan det sende fra 2 - 8 forskellige adresser ?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:53

Thunderbird kan gøre det. Det er et super simpelt og godt program. Det er Mozillas udgave af "Outlook".

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 22:54

Hvis du har Mac, kan jeg klart anbefale Sparrow. Det bedste email program på markedet, det kan sende og modtage mails fra utallige kontoer. 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:55

Hej Marc.

tak for dit indlæg.

bruger du selv thunderbird?

Og hvor logger man ind for at komme på thunderbird online ?(fra en anden computer), kan se at man skal downloade det.?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:57

Arh ja. Havde ikke set at du gerne vil tilgå det online.

Jeg har bare sat mit op på min laptop, telefon og laptop. Så har jeg mine mails med overalt, og jeg kan nemt skifte imellem de forskellige mails jeg har.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 23:00

Hej Mike DJ,

Der er mange muligheder derude hvad angår e-mail.
Personligt bruger jeg gratis programmet Thunderbird fra Mozilla til at håndtere mine e-mails.

Programmet hedder Mozilla Thunderbird, og det er let at håndtere. Jeg ved at du i Thunderbird, kan oprette mange konti, og så tror jeg automatisk den henter alle e-mails fra dine forskellige servere ned i din indbakke, jeg skal dog ikke kunne garantere noget, da jeg ikke selv kører flere konti på Thunderbird. Jeg skulle dog mene, at det er et forsøg værd.

Programmet kan hentes gratis her:

Hvis du har Mac, så skal du hente denne: http://mozilla-thunderbird.softonic.de/mac 

Hvis du har Windows, så er det denne: http://www.mozilla.org/da/thunderbird/ 

- Håber du fandt mit indlæg brugbart Smile

Med venlig hilsen
Rasmus Nicolaisen

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:02

Microsoft Office Outlook

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 23:03

Hej Rasmus.

Jeg er også ret hooket på thunderbirds, min problemstilling lige pt er faktisk om det er muligt at logge på den online, altså når jeg ikke sidder foran computeren hjemme. Men er udenbys og skal kontrollere email. ? Hvordan hænger det sammen ?

/// Mike Drøhse Jensen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)