Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til valg af email program.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale gmail. Jeg har 6+ kontoer liggende der fra mine sites, hvor jeg kan styre alle og sende fra den email jeg vælger.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 23:14

Hej Rene.

Jeg læste også et indlæg fra 2007. Og der blev også sagt at Gmail var godt.

Men hvordan og hvorledes gør du så når du sender fra en "anden" email, vælger du så bare hvilket navn du vil sende fra ?

og er der 6 indbokse eller kun 1 indbox også deler du dem i de rigtige emner ? ( hvis du gemmer dine mails )

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 23:20

Hej Mike DJ,

Tænker du på at du skal kunne logge ind via mobil og tablet?? 

I såfald kan du jo bare ligge dem ind på din mobil, hvis du har en Smartphone eller Iphone. Det kan jeg ihvertfald med min Samsung Galaxy SII. Jeg ved dog ikke om det er muligt at have flere konti på mobilen.

Ellers er der også en App, som hedder Outlook 2003 Mobile Web Email, den kunne eventuelt også bruges? Den skulle have samme funktionalitet, som Outlook Web Access Online.

- Og hvis du tænker på om du kan få adgang til dine e-mails, når du har computeren med på farten, så burde du bare kunne hente din e-mails igennem Wi-Fi netværk. Der er dog nogen netværk med begrænsninger, som ikke tillader downloads (f.eks skolenetværk). - Det skal dog også siges, at din mailserver skal tillade at du henter dine mails ned på Thunderbird, Outlook m.v. hvis du er i udlandet (det koster som regel lidt ekstra).

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 23:30

Jeg vil nemlig gerne kunne logge ind på min iphone, eller når jeg er på kursus i jylland eller i udlandet hvor jeg ikke har min egen computer med.

Ps: Jeg har lige kigget på Gmail.com og det er enten fordi det er nyt for mig , men jeg syntes det er totalt forvirende at google blander alle deres produkter sammen, så det ikke kun er email. Og det er kun Email jeg vil have. Jeg tror jeg tager et kig på outlook web access.

Mange tak for de hjælpene indlæg alle kommer med.

håber der er flere bud der ude, især en med Mail ultimatior programmet som jeg stadig søger :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 23:46

Gmail kan alt. I dine indstillinger kan du oprette/indsætte dine emails, hvor du vælger om du skal bruge POP3 eller IMAP. Når det så er oprettet kan du vælge og modtage en email med at aktiveringslink, som gør det muligt at sende med emailen.
Det med boxene styrer du selv, du har en box hvor alle mails ligger, men så kan du via menuen også vælge en etiket fra en "speciel" email, meget simpelt.
Når du så fx. modtager en email på 1@domæne.dk så sender du også svar tilbage som den, så du skal ikke engang vælge email medmindre du skal sende en ny email.
Håber det er let at forstå, mangler du hjælp til opsætning osv. er jeg villig til at hjælpe dig :) Har brugt Gmail i et års tid efterhånden nu, som håndtere emails fra 2 forskellige servere/domæner.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 00:18

Bakker fuldstændig op om Rene. Det er altid lidt forvirrende i starten men jeg bruger også selv Gmail til flere konti og ville slet ikke kunne undvære det idag, alt er gemt, super nemt at finde og du kan sende og modtage mails, som forskellige "afsendere og modtagere" afhængig af hvor mange mail adresser du har gang i.....du kan altså styre og gemme alt et sted centralt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 11:48

Prøv at undersøge outlook, hvis du skal kunne tilgå det hele online. Det skulle gerne ligge i Office360 i en online version, men så er vi nok heller ikke ude i gratis programmer længere. Der er vidst nok en gratis trial. Jeg har i øvrigt ikke prøvet det selv.

Jeg synes også gmail er besværligt at benytte, når man skal ud i disse lidt avancerede indstillinger. Jeg synes faktisk at hotmail er nemmere at opsætte.

Alternativt du vel forsøge at finde et mailprogram både til computeren og telefonen.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)