Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amin Skov fra Vejlegården, BLEV overfaldet!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Amin Skov fra Vejlegården, BLEV overfaldet!

Langt om længe kom det frem at Amin Skov blev overfaldet. Det bekræfter han hos flere medier idag. 

D. 21 December om natten blev Amin Skov overfaldet bagfra af minimum 2 personer, som slog og sparkede ham til bevidstløshed, hvorefter de hældte tændvæske/benzin ud over restauranten og antændte den, mens han lå bevidstløs. Han vågner op mens der er ild i restauranten og får kæmpet sig ud gennem et vindue på kontoret, og husker intet før han vågner op senere i hospitalsengen. 

Politiet har kategorisk nægtet at der var tale om et overfald, og har udtalt sig til højre og venstre hvilket er med til at gøre det endnu mere forvirende og suspekt. Brian Voss som står for efterforskningen har i sagens højdepunkt valgt at tage på 2 ugers ferie og er først hjemme igen d. 22. Ganske enkelt, grotesk og så langt ude.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=508547422518601&set=a.205281546178525.50273.147712298602117&type=1

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 23:15

Jeg tror ikke, at vi får alt at vide om, hvad der er foregået - endnu.

BruunMedia:
som slog og sparkede ham til bevidstløshed, hvorefter de hældte tændvæske/benzin ud over restauranten og antændte den, mens han lå bevidstløs

Det lyder for mig som en meget alvorlig ugerning (forsøg på mordbrand), som nok kræver en hel del efterforskning inden resultatet står klart.

Personligt følte jeg mig ikke klogere efter at have hørt Amin Skovs forklaring i nyhederne her til aften.

Mvh. John.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46631
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Enten har politiet en efterforskningsmæssig årsag til at mørklægge noget, eller - Amin S forklarer noget han måske tror, men som ikke er sådan, eller i yderste instans, lyver.

Han må jo givet ha fortalt politiet det, og ingen tvivl om, at som sagen står, så efterforsker de det helt klart - og endeligt svar har de ikke givet, men har Amin S ret, så er det en så voldsom forbrydelse, at der ikke er skygge af tvivl om, at den efterforskes.

Helt udelukkes kan det måske ikke at en forbryder kan ha gjort det uden at efterlade spor og mærker på Armin S  - ingen ukendt DNA, fingeraftryk i køkkenet (som vel er brændt), spor uden for - og heller ikke et arnested for branden der virker som mistænkeligt, men det lyder ikke sandsynligt.

En underlig sag

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enten har politiet en efterforskningsmæssig årsag til at mørklægge noget, eller - Amin S forklarer noget han måske tror, men som ikke er sådan, eller i yderste instans, lyver.

Det ville sandsynligvis have eskaleret konflikten yderligere, hvis politiet/Amin kom med denne udmelding i forlængelse af hændelsen. Alene af den grund, tror jeg de har holdt informationerne tæt til kroppen

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Som tidligere tvunget medlem af 3F er jeg om nogen kritiske over for dette "forbund".

Amin Skov har min støtte, men det jeg ser på billedet er koblet på budskaber om at vi skal melde os ud af 3F?! Det er for langt ude.

Det er simpelthen bare direkte hjernedødt at krydre et angiveligt mordforsøg med et skide politisk budskab. Så er jeg ligeglad med om budskabet er rødt eller blåt, for når det er på så imbecilt niveau så møder rød og blå hinanden i røven. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46631
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:00

ShopWithSocks.com:
Det ville sandsynligvis have eskaleret konflikten yderligere, hvis politiet/Amin kom med denne udmelding i forlængelse af hændelsen. Alene af den grund, tror jeg de har holdt informationerne tæt til kroppen

dels tror jeg snarere det ville lægge en dæmper, for alle skal og vil selvklart tage afstand hvis det var tilfældet, dels tror jeg kun politiet holder kortene tæt hvis det enten har efterforskningsmæssig værdi - eller der kunne stå samfundsinteresse på spil, og det gør der ikke her. Det underlige er, at politiet jo har udtalt at der ikke er noget der tyder på påsat brand eller overfald, men dog stadigt efterforsker - men der kommer en forklaring, and so be it - at Armin S som der står BLEV overfaldet er muligt, men det vides faktisk ikke - kun at han nu (også lidt underligt) så sent efter SIGER det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie:
dels tror jeg snarere det ville lægge en dæmper, for alle skal og vil selvklart tage afstand hvis det var tilfældet, dels tror jeg kun politiet holder kortene tæt hvis det enten har efterforskningsmæssig værdi

Ja, naturligvis. Men der er ekstremister i begge lejre, og det var af den grund. Ud over det efterforskningsmæssige, og så dette, har jeg også svært ved at finde andre grunde.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)