Rigtig fin side syntes jeg :) Kan dog ikke lide det grønne pris garanti skilt. Så syntes jeg du skulle få nogle flere menu punkter, jeg ledte efter en kontakt og om os side, fandt dem dog men helt nede i bunden af sitet (SYND syntes jeg)
Ret godt tvist med navnet egentlig. Læste det først som mobilos.dk også forventede jeg faktisk, man kunne købe andet end iPhone udstyr (nu har jeg selv HTC, så ville ikke købe noget i din shop) så jeg blev skuffet da jeg kun fandt Apple produkter. Men læste så lige navnet ordentligt, og nu giver det selvfølgelig meget god mening.
Går man under prisgaranti, og trykker på prisgaranti knappen sker der intet ved mig.
Fed shop ellers, dog et svært marked, syntes man ser tusindvis af webshops med iPhone covers :)
I fremtiden skyder vi nok også mere bred måske, men vi starter ud med iphone og ipad markedet, og forehåbeligt kan vi udvide til både HTC og samsung senere..
Jeg kan se du har noget Duplicate content på nogle af dine tekster, ikke godt. Du mangler Title Tag og Decription på nogle af dine sider. Din side loader på 4,7 testet fra USA, det er OK, men kan blive bedere. Du mangler lidt mere tekst på kategori siderne, + noget intern linkbuilding.
Bare et hurtigt overblik forsat god dag!
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg kan se du har noget Duplicate content på nogle af dine tekster, ikke godt. Du mangler Title Tag og Decription på nogle af dine sider. Din side loader på 4,7 testet fra USA, det er OK, men kan blive bedere. Du mangler lidt mere tekst på kategori siderne, + noget intern linkbuilding.
Bare et hurtigt overblik forsat god dag!
Hej Emil.
Hvad bruger du til at søge efter duplicate content? Jeg har nemlig testet det, og der siger den ikke der er "for meget".
Hvor mangler der titletag/description? :)
Intern linkbuilding er det næste skridt plus lidt mere tekst.
Hvad bruger du til at søge efter duplicate content? Jeg har nemlig testet det, og der siger den ikke der er "for meget".
Der må slet ikke være noget :) - Men nu lagde jeg bare mærke til at der var på Airjacket Hard Case som ligner det kommer fra iphonegadget.dk - btw. jeg tester det manuelt.
Kim Sejer:
Hvor mangler der titletag/description? :)
Jeg så lige der manglede Title på forsiden. Også lagde jeg mærke til at www.mobilios.dk/products/touch-pen-bla og www.mobilios.dk/products/touch-pen-guld har samme decription.
Kim Sejer:
Intern linkbuilding er det næste skridt plus lidt mere tekst.
Kanont :-)
Vh Emil
Så blev den også ændret.. og er i fuld sving med at ændre titletag og dec..
Emil er du god til SEO, for det virker til du kan dit shit? - Evt nogle tips til noget sådan helt konkret, jeg kan gøre bedre? (Andet en intern linkbuilding og mere tekst i kategorier)
Så blev den også ændret.. og er i fuld sving med at ændre titletag og dec..
Emil er du god til SEO, for det virker til du kan dit shit? - Evt nogle tips til noget sådan helt konkret, jeg kan gøre bedre? (Andet en intern linkbuilding og mere tekst i kategorier)
Puha. Det har jeg ikke lige kigget nærmere på. Jeg tror bare du skal øge din usability på siden.