Med usability mener du? :D |
Endnu en webshop der sælger mobilcovers? Hvis der kommer flere tror jeg snart vi har én shop per cover solgt i Danmark.
Med usability mener du? :D |
Endnu en webshop der sælger mobilcovers? Hvis der kommer flere tror jeg snart vi har én shop per cover solgt i Danmark. |
Fik engang afvide af en god ven (Mark Urban - Stifter af streetammo og nu CEO for EU: karmaloop.com) "Man behøves ikke opfinde den dybe tallerken hver gang, men blot gøre den bedre" |
Det er jeg såmænd ikke uenig i. Men hvis en iværksætter kan starte en webshop der sælger covers, kan vedkommende vel også starte en webshop der sælger noget som ikke gud og hver mand sælger? :) |
Korrekt, og han valgte mobil tilbehør. :) - Men din stemme er hørt med at du mener der er alt for mange shops som sælger dette. |
Nu kan det godt være jeg en enlig svale, men jeg havde aldrig opdaget din side stod for Mobil IOS hvis ikke det stod i dine svar. Så havde jeg læst det som mobilios som et form for "slang". Ved ikke om der ville være en måde man kunne ha skåret det lidt mere ud i pap? Men kan jo sagtens være mig som er en enlig svale der Mvh Frederik |