Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop mangler et puf i den rigtige retning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min webshop coolbaby.dk

Står snart klar til at gå online, den er bygget i Opencart, men syntes den mangler et puf i den rigtige retning, hvad er jeres meninger?

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp da det er første gang jeg laver en webshop.

Jeg står i øjeblikket med en håndfuld produkter som skal tilføjes på siden, de produkter som allerede ligger der. er blot test produkter, og så mangler jeg en PBS aftale som jeg blot mangler bekræftelse på. 

jeg har også selv en del tanker, som blandt andet er:

Jeg vil gerne have ændret min menubar.

Jeg vil også gerne have ændret meget meget lidt i designet, med blandt andet noget login og andre små features. facebook twitter Google+ osv

Jeg har et email extension installeret i min backend, som driller lidt, og kunne godt bruge lidt hjælp til den. med blandt andet email design, osv.

Så kommer der en masse reklame for webshoppen, med blandt andet,  promovering, Søgeord optimering, google adsence, og hvad man eller kan gøre for at få webshoppen mere synlig., her kunne jeg også godt bruge lidt  erfaringer, og gode råd.

Søger også lidt råd og vejledning med hensyn til trust pilot og e-mærke, er det vigtigt? behøver man det,?  

Søger også lidt vejledning med hensyn til regnskab, moms, told ved import af tøj fra Kina. Især med hensyn til Moms, lønninger, og selvangivelse.

har selv nogle ideer til god reklame for shoppen, som består af flyers, der bliver uddelt i blandet gågader i Danmark, med henblik på at finde mødre med barnevogn, denne flyer består af nyttige produkter  webshoppen sælger, og indeholder også en rabat kode som kan bruges i webshoppen. 

Jeg har også overvejet et Affiliate program, med henblik på at betale pr lead, da min indtjening rate er 150-250% pr produkt. op til 350% for de produkter jeg importere fra Kina. 

Evt viral affilaite markedting som goviralnetwork eller Buzzamedia, hvor dem som ser min reklame, har mulighed for at  trykke på reklamen og blive digeret over til min webshop. En sidste overvejelse er steder som dealhunter, firstdeal eller hvad de nu hedder. 

Jeg har også overvejet at gå all out, og få lavet tv reklamer på blandt andet tv2 og tv3, det er lidt dyrt og vil tømme mit budget helt, så kan det betale sig? nogen der har nogle erfaringer der?

Står du med masser af erfaring indefor dette og vil du hjælpe for et mindre beløb, må du gerne skrive en pm. så finder vi ud af noget :)

Ideer eller forbedringer af shoppens design eller funktionalitet er velkommen.

beklager stavefejl. :)

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 14:34

Skal lige siges at jeg også ejer ca 2 millioner facebook fans, fordelt på flere forskellige fanpages, Hvor jeg også vil prøve at køre noget reklame. :)

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 19:25

.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:37

Hej Claus,

Det første jeg ville kigge på var nok jeres SEO:

http://coolbaby.dk/index.php?route=product/product&product_id=29

Nøj en produkt-url.

Så er der ingen produktbeskrivelse, ingen relaterede produkter og endda ingen meta-description?

.. Og er det meningen at jeres "køb knap" skal være 10 meter væk fra jeres "antal" og yderligere 20 meter væk fra jeres "størrelse"-dropdrown?

Umiddelbart ville jeg gøre en masse ting om på jeres site. Du er mere end velkommen til at tage fat i mig, hvis du ønsker en gennemgang.

Held og lykke med shoppen :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 19:42

Hej Patrick, som du nok læste er det test produkter, og releteret produkter er der faktisk

Fx her: http://coolbaby.dk/index.php?route=product/product&product_id=28

Men ønsker en også den skal være mere stylet på en professionel måde, er dog ikke selv en design Expert, hvis du har lyst til at give en hånd med er du mere end velkommen, er sikker på jeg kan hjælpe dig på andre måder :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:49

Hej Claus,

Jeg tvivler desværre Smile

Men ja. Det er rigeligt at tage sig af designmæssigt & opsætningsmæssigt (og kan stadig ikke se nogle relaterede produkter).

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 19:55

http://coolbaby.dk/index.php?route=product/product&product_id=28i bunden ikke? 

Tja, nu ved jeg jo ikke hvad du arbejder med, men alt form for reklame via facebook kan jeg ihvertfald tilbyde, også et mindre beløb, hvis det har interesse. Men hvis der skulle være en kærlig sjæl, som ville hjælpe en ung iværksætter godt igang, vil jeg være taknemmelig. Vil self ikke blive glemt.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Claus,

Jeg er sikker på at der er en masse friske aminoer der vil hjælpe dig på vej :-)

Som sagt er du altid velkommen til at hive fat i mig, hvis jeg skal bruge lidt tid på din webshop.

God aften.

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 19:58

Det skal du være mere end velkommen til, jeg sender dig lige en pm, så kan vi jo finde ud af noget når du har tid.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at fjerne de ting, som du har kopieret/taget fra andre shops, da det kan blive en dyr fornøjelse, når det bliver opdaget - og det bliver opdaget, da det er samme branche..........

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)