Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 9000 kr. meget for en hjemmeside?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer :)

Står og skal igang med et projekt på nettet. Jeg skal have opbygget en hjemmeside, som vel minder meget om euromans hjemmeside. Den skal dog meget mere enkel i det og behøves ikke at have alle disse features. Det er meningen at det skal være til et nyhedssite og ikke en blog :)

Mit problem er at jeg er studerende, og derfor ikke har særlig mange penge. Så jeg ville høre om 9000 kr. for at få lavet sådan en hjemmeside er for meget? eller om der er nogen som rent faktisk kunne gøre det billigere?

Kommer fra københavn :)

Mvh 

Rahol

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 18:07

Jeg vil nærmere sige at det lyder billigt :)

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Det kan gøres billigere. Smid en besked med kontakt info hvis du vil have pris forslag til en hjemmeside.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:09

Jeg synes også det lyder billigt. Nogle hjemmesider koster 100.000 så dont worry. Faktisk afhænger prisen af MEGET.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:13

et enkelt website der skal kunne levere nyheder uden alle mulige smarte features - ja så er 9000kr meget for en studerende og ja det kan gøres meget billigere, believe it or not ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17