Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 9000 kr. meget for en hjemmeside?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer :)

Står og skal igang med et projekt på nettet. Jeg skal have opbygget en hjemmeside, som vel minder meget om euromans hjemmeside. Den skal dog meget mere enkel i det og behøves ikke at have alle disse features. Det er meningen at det skal være til et nyhedssite og ikke en blog :)

Mit problem er at jeg er studerende, og derfor ikke har særlig mange penge. Så jeg ville høre om 9000 kr. for at få lavet sådan en hjemmeside er for meget? eller om der er nogen som rent faktisk kunne gøre det billigere?

Kommer fra københavn :)

Mvh 

Rahol

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 18:07

Jeg vil nærmere sige at det lyder billigt :)

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Det kan gøres billigere. Smid en besked med kontakt info hvis du vil have pris forslag til en hjemmeside.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:09

Jeg synes også det lyder billigt. Nogle hjemmesider koster 100.000 så dont worry. Faktisk afhænger prisen af MEGET.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:13

et enkelt website der skal kunne levere nyheder uden alle mulige smarte features - ja så er 9000kr meget for en studerende og ja det kan gøres meget billigere, believe it or not ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Der er ingen der kan give dig en pris ud fra ovenstående, da dine krav til hjemmesiden er for løst beskrevet.

Hvilke funktioner skal hjemmesiden have?

List dem op med en kort beskrivelse til hvert punkt, så får du helt sikkert nogle gode tilbud.

Fra Amager
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:19

Hej Rahol. 

Hvis du skal have lavet en hjemmeside af kvalitet, flot og elegant design, skarpe features såsom sociale medier, SEO optimering osv, som du vil fremtidssikre de måske næste 5 år, vil jeg mene det er omkring 10.000 kr i underkanten. Men hvis du derimod vil have en hjemmeside som bare skal kunne det mest simple, at den ikke skal være speciel elegant at se på, ej heller være særlig google venlig så er 9000 en fair pris. 

Held og lykke :) 

/Jakob Hanssen

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:29

Jakob Hanssen: Hvor kan jeg få det første du beskriver lavet? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30

Hold nu op...

Selvfølgelig kan det gøres billigere.

- Men du kan jo ikke gå ind på Noma og bestille en bøf, og så sige "Aaargh, skal vi ikke tage på Jensens Bøfhus i stedet for, der er bøffen billigere"

Tit kan det dyreste valg være det blligste når man ser på HVAD man får for pengene.

Jeg har f.eks lige lanceret et tilbud i dag her på Amino, hvor jeg tilbyder et logodesign for 2000 kr. (500 kr. billigere end min normale pris)

http://www.amino.dk/forums/t/184929.aspx

Og der er ikke nogen der har skrevet endnu, fordi folk jo nok syntes at det lyder dyrt i forhold til dem der kan lave et logo for 500 kr.

Og JA, 500 kr. er jo kun 1/4 af min pris, men jeg tør være på at jeg arbejder MINIMUM 8 gange så lang tid med logoet som personen der laver det for 500 kr.

Og hvis man så laver et lille regnestykke så betyder det at det logo til 500 kr. så faktisk er dobbelt så dyrt som mit tilbud på 2000 kr. (Set i hvad man får for pengene)

Håber mit lille regnestykke kan hjælpe dig i din beslutning ;-)

Se på hvad personen før hen har lavet, og vej det op imod hvad du kan få til en billigere pris.

Mvh. Bertil Boisen.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 18:33

Der er stor chance for at det kan gøres noget billigere. :-)

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)