Vi samler Martin Thorborg og Rolf Høegh under samme tag den 11.03.2013 Kom og vær med - skriv AMINO i rabatkode feltet, og spar 10% på billetten... Se mere på http://upgrading.dk/ |
Thorborg og Høegh aften - Fokus på salg og succes
- 1
Det ser ud til at alle Aminoer har set de 2 herre tit nok. Eller også har i bare ikke set opslaget endnu… ? Så derfor prikker jeg lige til den, så i får chancen igen. Oplev Marting Thorborg og Rolf Høegh, til en fantastisk iværksætter og erhvervsaften i Billund, den 11.03 Se mere på www.upgrading.dk I må have en fantastisk forretningsdag alle sammen – og god weekend. Per Ahm |
Der er da booket billetter. :-) Ser frem til at møde både de to herrer og andre iværksættere. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Fantastisk John Men du er faktisk den eneste Aminoer indtil videre kan jeg se ... |
..var det nu i Aalborg, så... ;) |
Vi har deltagere fra både Aars og Svenstrup, vi kan da evt. godt formidle kontakt, hvis i skal lave noget samkørsel... |
Ok, det var pænt gjort. Men ellers tak. Med venlig hilsen, Morten |
Hej Per. Jeg har skam købt billet - desværre før jeg kendte til hvad man kunne skrive i rabatfeltet, men jeg er sikker på, at foredragene er den fulde pris værd |