Hej Aminoer, Jeg arbejder på at få mit nye website færdigt, og i den forbindelse brainstormer jeg lidt. En af ideerne er jeg dog en del i tvivl om. Websitet er salgskanal for en online service, og jeg vil gerne have et par videoer på sitet. Jeg tænkte på virkelig give den gas, og optage en video med en cool bil (jeg er selv bilnørd), for at understrege at dette er en ny, hurtig, fræk og provokerende virksomhed. Jeg har adgang til en masse sjove biler, så det kunne sagtens lade sig gøre. Spørgsmålet er bare hvordan besøgende vil opfatte det? Cool, blærerøvsagtigt, frastødende, fascinerende, tiltrækkende, for meget? Jeg tænker på at tage den grå herunder ud en tur hvis jeg vælger at gøre det. Hvordan ville I reagere på en video som præsenterer virksomheden og dens produkter, hvis sådan en bandit blev brugt? Mvh Carsten |
Jeg ville personligt synes, at det er overskud og cool, hvis du inddrager den bandit, eller en lignende bil... Men nu lider jeg heller ik af jantelov eller misundelse, så jeg er næppe den "normale" kunde til dit produkt...
Hvis du ser det fra et mere almindeligt synspunkt, så tror jeg, at rigtig mange i Danmark eller Europa, hvis det er her servicen skal sælges, vil synes det er blærerøvs og "smart i en fart agtig". Så der vil det nok give en hel anden effekt, end den du forsøger at fremprovokere...
Om det samme gør sig gældende, hvis dit produkt skal sælges i USA, det må jeg faktisk melde pas på, at jeg aldrig rigtig har sat mig ind i amerikansk forbrugeradfærd, da jeg alligevel ik kan bruge det til det store...