Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lease af lyd og Dj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har et spørgsmål ang leasing af Lyd (højtalere, samt komplet DJ pult med miksere) nogle der har erfaring med hvor dette kan gøres billigst og bedst. Det drejer sig til en bar.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:40
Jeg vil helt klart anbefale dig at købe gearet i stedet for at lease det.

Hvis det er til en bar, så er det trods alt begrænset hvor dyrt setup'et er - det kommer dog an på hvilke mærker og prisleje du køber i.

Det er udstyr som trods alt er i en hvis risikozone for at blive ødelagt (væltet øl i pult m.m.) og det taber værdi lynhurtigt efter det er blevet sat op. Så leasingomkostningerne på udstyret vil være ret høje.

Så at købe udstyret vil, set med mine øjne, være smartest. Eventuelt med noget afbetaling, såfremt I ikke kan lægge pengene i kontanter på en gang.

/Jesper
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:48

Jeg vil også helt klart anbefale at købe udstyret i stedet for. Det har vi altid anbefalet når vi har sat op på barer rundt omkring. Hvis det skal bruges i en længere periode, vil det ikke være lønsomt i længden at lease eller leje det. Det er også derfor at stort set alle barer har deres eget udstyr, hvis det kommer til tilbagevendende events. Hvis der derimod er tale om enkeltstående events kan det måske godt betale sig.

Hvor lang en periode drejer det sig om? Hvor stort er lokalet? Hvilken type bar er det?

Jeg arbejder selv som DJ og arrangerer en del events af forskellig art og størrelse. Derudover har jeg en virksomhed der beskæftiger sig med dj på studenterkørsler.

Du er velkommen til at kontakte mig, så skal jeg nok hjælpe dig med at finde noget passende.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 10:07

Mange tak for jeres svar.
Det er til en cocktail bar. Og pulten skulle nok bruges 3x om ugen. Så I har nok ret mht til køb fremfor leasing. Med de høje leasing renter.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:36

Patrick:

Mange tak for jeres svar.
Det er til en cocktail bar. Og pulten skulle nok bruges 3x om ugen. Så I har nok ret mht til køb fremfor leasing. Med de høje leasing renter.

Hvilken cocktail bar er det? Og hvor henne?

Jeg vil anbefale at du køber 2 x CDJ900 og 1 x DJM900 (Eller 800) fra Pioneer. Så er du sikker på at købe opdateret udstyr, der virker, samtidig med at du ikke skal smide penge efter en af topmodellerne.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 39
Fra  DiscoWorld Skrevet kl. 11:43

ang. leasing kan vi desværre ikke hjælpe dig - men vi har alt i lyd og lys og dj udstyr!

vh Christian - DiscoWorld.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 11:54

Kan ikke afsløre endnu lokationen. Men i København. Indre by.

Hvad koster det sæt du nævner der?

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 12:02

Fra ny koster det lige omkring 30.000 inkl. moms. Men det kan erhverves for ca. 5.000 billigere hvis du finder det brugt. Som sagt, skriv en besked til mig med lidt info, så skal jeg nok finde noget til dig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)