Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny website? tag et kig-- skal vi have en ny?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er enig, det er er ikke verdens flotteste side, men med jeres produkt ville jeg fokusere på tekst med god produkt info, miljø osv. der er proffer i vil sælge til, de vil ha viden og gerne have deres kompetancer opgtraderet så der står bedre når de skal sælge/formidle det videre.

Selv en neglefil kan der skrive meget om og som netop gør at brugeren køber jeres. Tænk på de køber måske 10 og 20 file af gangen og vil vide hvad de kan, er den grov fin, holde den længe, dejlig at holde ved osv. samt den er lavet af FSC træ...osv

PS. En vigtig ting der får mig væk fra jeres side er at i næsten ikke har noget lager, de gider man ikke vente på idag. Jeg ved ikke om det er tænkt sådan eller det er pga. at i er i tvilv om siden, men få nu lagt nogen på lager, så brug pengene der.

/Jørgen

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi bruger selv GoldenPlanet til mange af vores shops og er meget glade for det. Grafisk har du masser af muligheder for at ændre. Du kan f.eks. se her på www.lovejoy.dk hvad vi har gjort ved vores.

Funktionsmæssigt lever den 100% op til alle krav og er nem at arbejde med. Rigtig mange indbyggede funktioner du skal betale ekstra for andre steder. Jeg ville ikke være nervøs for shoppen. Den kan det du skal bruge selvom det er en stor forretning du får. Vi har mere end mange tusind ordre om året uden problemer.

Derudover kommer de snart med en version 5, der er endnu bedre, også grafisk

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i ikke selv har nogle it kundskaber hvad angår opbygning af en webshop og jeres budget "kun" er 10.000 kr. anbefaler jeg jer at tage et kig på www.shopify.com.

I skal betale et månedligt beløb, men skal tilgængel ikke tænke på hosting, domæne, vedligeholdelse eller noget. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det bliver nævnt har i jo allerede valgt system og så kan i jo prøve at få det bedste ud af det de næste par måneder og derefter finde bedre løsning. 

Dog ville jeg ikke handle der da jeg synes fremstår lidt for amatøragtig desværre men jeg er også kun 1 ud af mange så prøv at få lidt salg og derefter upgrade.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan give mange af de andre ret i at jeres shop ikke lige har det aller bedste design, men som den er nu er den enkelt og lige til. Et par smårettelser hist og her kan gøre mange ting ved jeres webshop. 

Danhost ApS:
Så jeg synes helt sikkert at det vil være pengene værd at investere i et ordentligt design. Lad os antage i investerer 10.000 i markedsføring ind til en webshop, der ikke virker professionel nok, så vil kunderne måske ikke købe eller vende tilbage til jeres webshop igen. Hvorimod hvis i bruger 6.000 på et specialdesign, så har i 4000 kr. til at hente potentielle kunder ind, hvor der er større sandsynlighed for at de vil gennemføre et køb og endda vende tilbage en anden gang.

Der må jeg ski sige at jeg er uenig.. Folk vender IKKE tilbage til en webshop bare fordi at den har et lækkert design.
Folk vender tilbage hvis pris, service og kvalitet hænger sammen IKKE fordi at shoppen har et lækkert design.

Danhost ApS:
Et unikt og professionelt webdesign er meget vigtigt og skaber både interesse for dine kunder, plus det udstråler kvalitet og udviser troværdighed. Så i sidste ende vil den større engangsudgift ved at skulle investere i et professionelt og lækkert webdesign hurtigt blive tjent hjem igen.
 

Her er vi tilgengæld enige Wink

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)