Hej, jeg er enig, det er er ikke verdens flotteste side, men med jeres produkt ville jeg fokusere på tekst med god produkt info, miljø osv. der er proffer i vil sælge til, de vil ha viden og gerne have deres kompetancer opgtraderet så der står bedre når de skal sælge/formidle det videre. Selv en neglefil kan der skrive meget om og som netop gør at brugeren køber jeres. Tænk på de køber måske 10 og 20 file af gangen og vil vide hvad de kan, er den grov fin, holde den længe, dejlig at holde ved osv. samt den er lavet af FSC træ...osv PS. En vigtig ting der får mig væk fra jeres side er at i næsten ikke har noget lager, de gider man ikke vente på idag. Jeg ved ikke om det er tænkt sådan eller det er pga. at i er i tvilv om siden, men få nu lagt nogen på lager, så brug pengene der. /Jørgen |
Hej
Vi bruger selv GoldenPlanet til mange af vores shops og er meget glade for det. Grafisk har du masser af muligheder for at ændre. Du kan f.eks. se her på www.lovejoy.dk hvad vi har gjort ved vores.
Funktionsmæssigt lever den 100% op til alle krav og er nem at arbejde med. Rigtig mange indbyggede funktioner du skal betale ekstra for andre steder. Jeg ville ikke være nervøs for shoppen. Den kan det du skal bruge selvom det er en stor forretning du får. Vi har mere end mange tusind ordre om året uden problemer.
Derudover kommer de snart med en version 5, der er endnu bedre, også grafisk
mvh. Lennart