Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny website? tag et kig-- skal vi have en ny?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ihvertfald komme langt ved bare at ændre baggrundsfarven, tilpasse teksten bedre og tilpasse banneret indenfor den ramme den ligger i.

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se du har ændret på baggrundfarven, men du skal nok gå efter en meget mørk farve, så det er selve siden der fanger ens øjne og ikke den lyse baggrund. De ting du har i din footer, skal du så have lagt ind i en farvet boks :)

#Marc 

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om I har fået opdateret designet, dog synes jeg at det ser super overskueligt og enkelt ud ligenu. Det egentlig meget fedt. Det eneste problem I har er at I ingen varer viser på forsiden, og jeg ville blive forvirret over hvad det egentlig er i solgte? Og nok forlade butikken med det samme.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus K:

Jeg ved ikke om I har fået opdateret designet, dog synes jeg at det ser super overskueligt og enkelt ud ligenu. Det egentlig meget fedt. Det eneste problem I har er at I ingen varer viser på forsiden, og jeg ville blive forvirret over hvad det egentlig er i solgte? Og nok forlade butikken med det samme.

Hvis du scroller ned på forsiden kan du se nogle udvalgte varer.
Men ja de skal op over folden, så man kan se dem når man ankommer til siden. Få styr på teksten på forsiden og wupti så er det problem også fikset :)

#Marc 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er lidt interessant. Nogle siger du er nødt til at skifte design - jeg siger du er nødt til at sælge. Ellers skal du vel selv betale for designændringen. Hvis en designændring er så nødvendig som alle designerne her i tråden siger - burde de vel kunne give en no-cure-no-pay garanti, dvs. hvis ikke designændringen har en forøget effekt på bundlinien, så skal der ikke betales for det. Hvem vil lave opgaven? Er det urimeligt? Måske er det urimeligt! Hvis det er urimeligt er det så en selvmodsigelse mod at det er nødvendigt?

Det her er naturligvis en provokation, men hvor væsentlig er designændringen egentlig og hvor meget er det værd i forhold til at få fodfæste med butikken og tjene penge og opsamle data så der kan skabes et data drevet design?

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige som alle de andre opgave hungrende mennesker her på Amino, og siger at det sagtens kan gøres bedre. :o) Men det er noget pladder at der er behov for det allerede nu. Det giver ingen mening. Der er ingen grund til at kaste penge efter noget, bare fordi man kan. Lær tingene at kende, find ud af hvad der virker for jeres målgruppe. Så kan i bedre stille krav til nyt design. 

Er pengene små, så gem dem til markedsføring eller andre udgifter. Designet fungerer, og indeholder alle de elementer der er vigtige for en funktionsdygtig webshop, der skal sælge. Der hvor i skal indsætte jeres kræfter, er på indholdet. Tager man f.eks. forsiden. Så kan teksten, i selv har skrevet, tilpasses designet. Skift fonttypen fra Times til Verdana. Jeg ville også få tilpasset toppen + logo, så den passer til resten af designet. Det er små ændringer, hvor i selv kan gøre det meste. Toppen kan laves relativt billigt, og langt fra 10.000,-

Ud over det, så skal i bare i gang med at skrive unikke, interessante og sælgende tekster på hele siden. Alle tekster skal ebbe af at i har en produkt der er værd købe. Fokuser på hvordan jeres produkt hjælper jeres kunder og evt. jeres kunders kunder.

Brug nogle af pengene på markedsføring. Lav nogle flyers, nyhedsbreve, adwords, bannerannoncering mm. og se hvad der virker bedst.

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria.

For hvad det er værd, er mit førstehåndsindtryk, at det, som du selv mener, skriger til himlen om at blive ændret. Jeg er dog enig med B. Hvarregaard i, at hvis du har et skrabet budget, så skal du nok beholde designet og få det bedst mulige ud af det, til du har råd til at ændre det. Du kan hurtigt lænse pengepungen ved at forsøge dig frem med andre løsninger, som måske også viser sig ikke at holde.

Jeg kan ikke foreslå alternativer, men den der Welcome!-ting i toppen håber jeg, du får fjernet. Den indicerer, at I ikke har styr på den platform, I benytter, og det virker u-professionelt. Hvis du så også kan finde nogle farver, der er lidt mindre kontrastrige, så tror jeg, at du er godt på vej.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Øeh, lige en tilføjelse: Måske det ville klæde de forskellige produkter, hvis du kunne sætte en diskret ramme omkring hvert (med en diskret farve mener jeg noget som #eeeeee, hvis du ved hvad jeg mener).

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria.

Klokken er mange, men jeg kan da stadig stave...

Wellness staves med to s'er til sidst. Den er du nok nødt til at rette hurtigst muligt.

Beklager, at jeg ikke så den tidligere, men det er der åbenbart heller ingen andre, der har gjort :O)

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I mine øjne er det vigtigste at få rettet teksten på forsiden.

Det ser ud som om hver linie er i et afsnit for sig selv, et såkaldt p tag.

Det er ikke meningen. Det ser ud dom om det er for at få en kort tekst til at fylde mere.

Ellers synes jeg opbygningen er ok. Det er ikke altid designet der gør en webshop effektiv.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)