Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny website? tag et kig-- skal vi have en ny?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

WWW.WEBE.DK

Min bror og jeg har lige startet et webshop og har for en uge siden købt os til en shop på goldenplanet.dk -og har betalt.

Nu er vi så blevet i tvivl om webshoppen er så dårlig design mæssigt (og også nogle funktioner) så vi skal ud at købe en ny.

Det er selvfølgelig ret træls- efter for vi har betalt for den vi har nu (dog kun 1.000kr for et år.), men vi vil jo også gerne sælge vores varer.

Skal vi ud og finde en ny, og hvad synes i generelt om shoppen?

Vi har (når vi har fået købt alle varer) 10.000kr som vi egentlig havde tænkt os at bruge på marketing. men noget af det kjunne måske gå til den nye shop.

I må meget gerne komme med gode alternativer til hvad vi har nu- det skal dog være en løsning som vi selv laver - da vi ikke har råd til at få en til at designe den (det må meget gerne være en færdig-pakke, men med så mange funktions- & design muligheder som muligt)

Håber inderligt i kan hjælpe!!!

siden hedder: WWW.WEBE.DK

Mvh

Maria Skaaruo

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:51

Hej Maria

Ja det er ikke et specielt lækkert design. Også er der mange ting som kunne ændres. 

Hvad skiller jer ud fra jeres konkurrenter?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 15:54

Hej Maria,

I skal helt sikkert ud og finde et nyt design.

Mvh

Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 15:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville se at få noget salg i shoppen, så kan det altid opdateres til noget bedre. Men indtil i har noget data omkring hvor meget kunderne køber for,hvad der er populært osv. så er det svært at opbygge en webshop der er mere optimeret. Ja, den kunne måske se bedre ud, men den virker trods alt og se at få solgt noget gennem fx. facebook og andre sociale medier, det er nemmest til at starte op på.

Der er en risiko for at man falder i fælden med at forklare sit manglende salg med teknik og derfor fokusere hele sin energi på nyt design, nye produkter og og så undskylde sig med at man jo ikke kan få gang i butikken inden "det og det" er på plads. Når så de ting er på plads kommer der bare noget nyt der ikke er på plads. Få hellere gang i butikken og få erfaring med produkter og kunder, så er i også bedre kvalificerede til at sige hvad der skal ændres i den nye.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maria!

Jeg er dels enig med de andre, men hvad kan I gøre bedre? Her er mit bud.

Jeg synes, du skal gå efter et tema/design, hvor du selv wow. Ved, at du selv bliver overrasket, bliver dine kunder også overrasket. Hvis man har en spændende side med fede detaljer, vil den også huskes. Det kan godt være, at man måske skal smide lidt penge i det, men i sidste vil du kun blive glad for det.

Der er en masse, som kan hjælpe dig herinde med det. Jeg synes, du skal spørge efter en programmør eller bulldesign.dk

Mvh.

Kiranan Vijayakanthan
Mr. Mista

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:59

Hej Maria

Et unikt og professionelt webdesign er meget vigtigt og skaber både interesse for dine kunder, plus det udstråler kvalitet og udviser troværdighed. Så i sidste ende vil den større engangsudgift ved at skulle investere i et professionelt og lækkert webdesign hurtigt blive tjent hjem igen.

Så jeg synes helt sikkert at det vil være pengene værd at investere i et ordentligt design. Lad os antage i investerer 10.000 i markedsføring ind til en webshop, der ikke virker professionel nok, så vil kunderne måske ikke købe eller vende tilbage til jeres webshop igen. Hvorimod hvis i bruger 6.000 på et specialdesign, så har i 4000 kr. til at hente potentielle kunder ind, hvor der er større sandsynlighed for at de vil gennemføre et køb og endda vende tilbage en anden gang.

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost
info@danhost.dk 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 15:59

Hej Maria

Jeg synes det ville være spild af arbejdstid at lukke den ned og lave en ny, hvad med at arbejde videre ud fra siden som den er opbygget?

Sidens hjemmesidenavn synes jeg ikke siger så meget om hvad siden omhandler, men hvis i har mange besøgende på ordet er det jo måske at foretrække. Den grønne farve er måske lidt skarp. Jeg savner lidt at man kan klikke på logoet for at komme tilbage til forsiden. I kan evt. arbejde videre med intern linkbuilding, seo og et forside billede. Det var et par foreslag her fra.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:00

B. Hvarregaard:

Jeg ville se at få noget salg i shoppen, så kan det altid opdateres til noget bedre.

Som der bliver skrevet her :) Jeg havde selv en hårvoks shop med prestashop standard design et år inden jeg fik lavet et nyt. Er nok lidt dobbeltmoralsk, for ville ikke starte en ny shop i dag, før jeg er tilfreds med designet. :)

Mvh Lasse
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 19:12

Hej Maria

Beklager, men det der er en ommer. Men, men, men - bare fordi man har en GoldPlanet webshop betyder det ikke at man ikke kan gøre noget ved den. Se bare http://max-golf.dk/ - Den er lavet i goldplanet, og nogenlunde samme opbygning som din side.

Shoppen ser faktisk udmærket ud, men det er nok også en smagssag.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:24

Hej.

Jeg ville anbefale Jer at tage fat i Kristoffer Hjerrild fra MagentoXperten.dk. Han er superkompetent. Se hans referencer på hans website.

Ellers er der WebPilots i Aarhus. De er også ekstremt kompetente.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)