JA, så skal du over i afilliate, prøv at se på partnerads.dk her kan du tilmelde dig som annoncør. Så kan en masse andre hjemmesider tilmelde sig som partner og bruge dine bannere, mod at de f.eks får 20 øre pr klik eller lign.
JA, så skal du over i afilliate, prøv at se på partnerads.dk her kan du tilmelde dig som annoncør. Så kan en masse andre hjemmesider tilmelde sig som partner og bruge dine bannere, mod at de f.eks får 20 øre pr klik eller lign.
nu har jeg ikke lige tænkt på affilliate i denne her forbindelse da jeg som sådan ikke er en webshop som kan give % af omsætning, men udelukkende gør det for at bygge noget unikt op der kan drive trafik til webshop ejere og måske en dag få lidt som tak for hjælpen :)
men det kan måske alligevel godt du, hvis jeg kan få sporet det og så betale for x antal tilmeldte til nyhedsbrev - tror lige jeg vil spørge Ken fra partner-ads.dk om det ikke godt kan lade sig gøre
Jeg tænker faktisk lidt at du bør tilmelde dig som partner og på den måde få provision af det salg du formidler ?..for med din ide som er god, men uden indtjening kan du risikere at gå død inden du skaffer det store flow før du kan få penge for traditionelle bannere...
Du kan sagtens kombinere de 2 ting, men på partnerads kan du finde kampagner du kan bruge til her og nu annoncer og så de almindelige bannere som der er masser af i netværket....så har du også mulighed for selv at vælge og sammensætte så du har et bredt udvalg og rammer alle målgruppper...
typisk kan du mange steder få 20 øre for et klik og ellers en fornuftig afregning hvis der sker et salg....
Jeg tænker faktisk lidt at du bør tilmelde dig som partner og på den måde få provision af det salg du formidler ?
mit katalog indeholder kun tilbud der ikke kan tilgås andre steder fra, så affiliate er nok udelukket at reklamere med i kataloget?
men ideen med at bruge affiliate til at få trafik, ved at man på andre sider har mit banner med klik afregning er en god ide til at få nyhedsbrev tilmeldinger i det lange løb :)
Ja, det har du ret i....dog tror jeg det bliver svært at finde annoncører hvis deres tilbud kun må være hos dig, de begrænser sig jo selv meget, især hvis de i forvejen er etableret flere steder...
Ja, det har du ret i....dog tror jeg det bliver svært at finde annoncører hvis deres tilbud kun må være hos dig, de begrænser sig jo selv meget, især hvis de i forvejen er etableret flere steder...
ja jeg overvejer også at bringe tilbud, der kan opnås gennem almindelig trafik til sitet, men mit katalog vil stadig være attraktivt på denne måde :)