Hej alle Findes der et sted hvor jeg kan få en præcis beskrivelse af min hjemmesides placering på Google? Mvh. |
En præcis beskrivelse? Kan du forklarer lidt nærmere hvad du mener.
Hej alle Findes der et sted hvor jeg kan få en præcis beskrivelse af min hjemmesides placering på Google? Mvh. |
En præcis beskrivelse? Kan du forklarer lidt nærmere hvad du mener. |
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
Hej Jesper. En beskrivelse af hvilken placering jeg har ud fra specifikke søgeord. Mvh. |
Tænker du på et program eller en side, som holder øje med din side ud fra angivne keywords? For så kan jeg anbefale dig Rankerizer, som er ganske gratis. |
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
Alternativt er Rank Tracker fra link-assistant et rigtig godt program til formålet. Det kan bruges ganske gratis, hvis du ikke har behov for at gemme og løbende kunne gå tilbage i statistikken over dine placeringer. Jeg har lavet et lille indlæg om hvordan man opsætter Rank Tracker effektivt her. \Mikkel |
Mange tak Mikkel, det vil jeg kigge på! |
Ranktracker fungerer også virkelig fint for mig. Selvom SEO delvist er outsourcet hos os, kan jeg med den gratis version stadig følge med i udviklingen, og selv få syn for sagn. Så opbakning til det program herfra. |
Tak for det, Jesper. Det tager jeg med. God weekend til jer alle. |
Lige en ekstra mulighed. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media