Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen betaling og Fjendtlighed

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
PS tak til Stefan for den ene stjerne... Den varmer :)
Du fik lige 5 fra mig til udligning - selvom dit ik ik ser godt ud i dine tekster - det synes jeg i alle fald ik, slet ik i forhold til du ellers skriver så godt Big SmileUNDSKYLD jeg er jo heller ikke den yngste herEmbarrassed

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
PS tak til Stefan for den ene stjerne... Den varmer :)
Du fik lige 5 fra mig til udligning - selvom dit ik ik ser godt ud i dine tekster - det synes jeg i alle fald ik, slet ik i forhold til du ellers skriver så godt Big SmileUNDSKYLD jeg er jo heller ikke den yngste herEmbarrassed

Sorry det er den negative side effekt ved sms sprog og lignende. Det IK sidder bare printet fast, som en dårlig vane, og jeg skal virkelig koncentrerer mig, for IKKE at skrive det hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Cookie:

Fashion-Seller:
PS tak til Stefan for den ene stjerne... Den varmer :)
Du fik lige 5 fra mig til udligning - selvom dit ik ik ser godt ud i dine tekster - det synes jeg i alle fald ik, slet ik i forhold til du ellers skriver så godt Big SmileUNDSKYLD jeg er jo heller ikke den yngste herEmbarrassed

Sorry det er den negative side effekt ved sms sprog og lignende. Det IK sidder bare printet fast, som en dårlig vane, og jeg skal virkelig koncentrerer mig, for IKKE at skrive det hehe

det kan jo smutte :b

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom nogle skriver det på en meget hård måde så har de lidt ret, for hvis I ikke har lavet en kontrakt og ikke har faktureret løbende får du ingenting igennem.

Så de 100.000 du snakker om er ikke 100.000 kr.
Det er kun en stor lærestreg og et tegn på ekstrem uprofessionel håndtering at lade det køre så længe og lave så meget uden en kontrakt

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Helt ærligt aminoer.

Hvis I havde arbejdet i 426 dage og lagt over 2000 timer i et projekt uden at få nogen form for betaling, ville I så lade siden blive oppe?
Jeg have fanø også slettet den og så måtte jeg tage konsekvenserne derfra.

Lige pludselig huskede den anden part i denne sag ikke aftalerne og udnytter situationen.

Naturligvis har den anden part en anden version og den har vi naturligvis ikke fået.

Men tråden viser en ting: Det tyndeste blæk er bedre end selv den bedste hukommelse.
Så få tingene på skrift.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Lorberg:
Jeg have fanø også slettet den

Nu er vi bare nogen der tænker over konsekvenserne af vores handlinger ...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Carl Lorberg:
Jeg have fanø også slettet den

Nu er vi bare nogen der tænker over konsekvenserne af vores handlinger ...

Glæder mig at læse, at du er blevet klogere, Mikkel! Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber at I lige husker Aminos regler, og ikke lader denne tråd gå over gevind. Der er mange måder at sige sine meninger på, og det kan osse gøres uden at piske en stemning op.

Bare lige en reminder. God weekend.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Nu er vi bare nogen der tænker over konsekvenserne af vores handlinger ...

Du tager kun halvdelen af den tekst. Resten var at jeg så ville tage konsekvenserne bagefter.

Som jeg ser sagen nu, har ejeren af siden aben. Aben forsøgte ejeren at skubbe over til trådstarter, ved at sige at de ingen aftaler havde. Dermed er det trådstarter, som skal stævne ejeren. Nu er det ejeren som er tvunget til at stævne trådstarter og trådstarter kan så fremsætte sit modkrav.
Samtidig med at ejeren skal stævne trådstarter, så skal det også ske i trådstarters værneting.

Jeg tvivler på at ejeren vil stævne trådstarter, da vi taler en retssag til rigtig mange penge. Trådstarter har nu en langt bedre forhandlingsposition end han havde før.

Det er muligvis ikke lovligt at tage noget tilbage, men det er heller ikke lovligt ikke at overholde en aftale.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Han gør så slet ikke sagen bedre for sig selv. har gennem dagen idag modtaget trusler osv på mails. og lagt øre til tilsvininger af mine familie og af mig selv, så hvis han ikke havde noget at skjule var han nok ikke så aggresiv

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)