Ham er jeg rendt i et par gange ... han har ikke for mange brikker og rykke rundt med. Du kan tage det helt roligt.
Takker for alle svarene! Jeg er helt rolig nu. Jeg er bare chokeret over at nogle handler sådan som han har gjort. Jeg kan se på CVR.dk som nogle også siger. Så har han ikke engang oprettet et firma med CVR der hedder Smartcase. Så det siger vel sig selv, at han ikke har flere rettigheder end mig til at eje domænet :)
Den er bestemt intakt, livet har bare lært mig at gemme kræfterne til de store ting og ikke spilde tiden med sådanne småting, sådan er vi forskellige og det respekterer jeg også!
Den er bestemt intakt, livet har bare lært mig at gemme kræfterne til de store ting og ikke spilde tiden med sådanne småting, sådan er vi forskellige og det respekterer jeg også!
Det også en god ting :-) Men jeg ville mene det er en stor ting da Jannik har intentioner om en webshop, som giver ham indtjening og derfor en sikrere hverdag i nutidens danmark.
Derfor ville jeg kæmpe for det.
Måske jeg også ville det rent principielt, bare for at stå fast.
-
"Den dag jeg bukker mig for en anden, Er den dag jeg bukker mig for at binde mit første barn's snørebånd" ;)
" Haha Jannik. Vi er begge forretningsmænd, og nu har du oplevet hvordan man nogle gange får sit domænenavn igen. Du bliver ikke stævnet i retten, prøvede som forretningsmand bare at få mit domæne igen . Så også dit fine indlæg på Amino, og det er skam fint. Sov godt. "
" Haha Jannik. Vi er begge forretningsmænd, og nu har du oplevet hvordan man nogle gange får sit domænenavn igen. Du bliver ikke stævnet i retten, prøvede som forretningsmand bare at få mit domæne igen . Så også dit fine indlæg på Amino, og det er skam fint. Sov godt. "
Haha så han prøvede som en "forretningsmand" at få hans domæne? - syntes mere det er en metode der minder mig om en "hustler" snyder eller andet.
En forretningsmand (en reel en) havde sagt her, tag de her 5000 og hit med mit domæne!