Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster en god søgemaskineoptimering aftale for en butik

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:
Jeg synes jeg forstod dit indlæg udmærket. Jeg læser ikke det som om du tror du er SEO-ekspert. Jeg betvivler bare at 14 dage kan gøre en god forskel. Især når du ikke har spyttet 1 krone i denne del.

14 dage er bedre end 0.

14 dage kan gøre betydelig forskel, både indenfor SEO, sprog, matematik, så længe man laver det og lærer noget!

Penge behøver ikke gøre hverken Michal eller dig, eller jeg selv klog, der findes meget godt læsestof på nettet til lige netop SEO, så derfor kan Michal sagtens have fået noget brugbart ud af de 14 dage, hvilket jeg tror, eftersom han selv lyder meget glad for de 14 dage :)

At bruge penge på det går måske hurtigere end at læse alt selv og finde det inden, det kan jeg give dig ret i :-) 

Men ellers tror jeg da der er mange der er "hjemmelærte" - dog skal de (inkl. mig selv) ikke kalde sig eksperter.

Vh Chris 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:26

Christoffer Tornbjerg:
Men ellers tror jeg da der er mange der er "hjemmelærte" - dog skal de (inkl. mig selv) ikke kalde sig eksperter.

Hehe. Du lyder så overbevisende :-) Er du sikker på du kan hitte ud af SEO?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:39

Emil S:

Christoffer Tornbjerg:

Hehe. Du lyder så overbevisende :-) Er du sikker på du kan hitte ud af SEO?

Som jeg skriver, så er jeg ikke ekspert nej, og jeg kalder mig det ikke (det ville jo være det samme som at sige jeg var lige så god til fodbold som Messi ;) )

Jeg kan de basale ting og viden indenfor SEO men jeg kan ikke lave SEO på en webshop som andre kan, dog kan jeg lære det når tiden er til det :-)

Jeg lærer hen af vejen, og pt står jeg stille på SEO vejen og lærer HTML5 og php + css, så SEO må vente :)

Mvh Christoffer 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:45

Christoffer Tornbjerg:
14 dage er bedre end 0.

Min pointe var at der er masser af tutorials derude, som har mange store fejl. Det kan være sværere at sortere dem fra hinanden som ny. Derfor er det en idé at starte med en god SEO-bog som SEO-Lex

Jeg har nu set "SEO-optimering" hvor 0 dage absolut havde været bedre end 14 dage - i hvert fald på sitets vegne. Men ejeren af hjemmesiden har måske så lært noget, og det er heller ikke at kimse af:-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:51

Gita Street:

Christoffer Tornbjerg:
14 dage er bedre end 0.

Min pointe var at der er masser af tutorials derude, som har mange store fejl. Det kan være sværere at sortere dem fra hinanden som ny.

Jeg har nu set "SEO-optimering" hvor 0 dage absolut havde været bedre end 14 dage :-)

ja giver dig ret :-)

Men min pointe var jo også at man lærer i 14 dage så har man lært noget :)
Derimod, hvis man skimter det og ikke fatter noget af det, og ikke undersøger hvorfor osv, så lærer man jo intet :)

Mente bare at jeg har lært noget, og Michal sikkert også har når han siger han har :)! 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:41

Emil S:
Christoffer Tornbjerg:

Yes

Endelig en "hjemmelært" der ikke kalder sig SEO ekspert.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:21

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Emil S:
Christoffer Tornbjerg:

Yes

Endelig en "hjemmelært" der ikke kalder sig SEO ekspert.

hehe :-)
Er meget tilfreds med det jeg selv mener jeg kan og har lært.
Jeg hjælper gerne folk med det (gratis) altså her på Amino, men ellers lader jeg da folk der er 100% sikre på hvad de laver, gøre det :-)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 14:24

syntes der findes masser af dygtige seo folk der ikke er bange for at dele ud af deres information

seomoz       seobook    seroundtable  og mange flere så hvis det er noget man selv vil lære tror jeg nok det skulle lade sig gøre også uden at købe en bog Stick out tongue men vil man være god kunne jeg forstille mig det er ligesom med alt andet her i livet det tager tid 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:02

jonas33:
syntes der findes masser af dygtige seo folk der ikke er bange for at dele ud af deres information

Ja, der er masser ;-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:03
Jeg synes det er fint du hjælper folk gratis Christoffer. Men faktum er hvis vejleder dem forkert så kan de stå og miste alt deres fortjeneste.

Så bare lov mig du ikke vejleder med mere af det hardcore Stuff..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)