Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster en god søgemaskineoptimering aftale for en butik

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Poulsen:
Nu har jeg heller ikke kritiseret Rosenstands timeløn, vel?

Det var så heller ikke det jeg skrev, jeg satte det bare op så andre måske forstår :)

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 04:49

DesignYOU:

Danny Poulsen:
Nu har jeg heller ikke kritiseret Rosenstands timeløn, vel?

Det var så heller ikke det jeg skrev, jeg satte det bare op så andre måske forstår :)

Hmm. Er du nu også sikker på dét? Jeg fornemmer, at du er Affiliate-partner hos Hr. Rosenstand!?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 04:51

Danny Poulsen:
Hmm. Er du nu også sikker på dét? Jeg fornemmer, at du er Affiliate-partner hos Hr. Rosenstand!?

LOL den var sgu meget god :)

//

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 04:52

DesignYOU:

Danny Poulsen:

LOL den var sgu meget god :)

//

Ja, ikk'? Jeg morede mig også kongeligt, da jeg skrev det! Skype-Giggle

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:05

Michal Johansen:
Resultat, jeg har fundet en masse ting som kan rettes, og nu kan jeg selv lave alt det grundlæggende arbejde "gratis"

Fidusen er jo at regne ud hvad du selv er værd i timen. Tag din indtjening og divider med det antal timer du arbejder således du får din timepris. Hvis du tjener mere i timen end du kan hyre en SEO konsulent (det behøver måske ikke koste 1500 kr i timen, der er også billigere) Så kan du jo frigive dine resurse og bruge tiden til at skabe vækst i din virksomhed og lade en SEO konsulent tage sig af din ebutik.

Det fint nok at spare en masse penge på at gøre tingene selv, men hvis man skal bruge (i dit tilfælde 14 dage) på seo så er der jo ikke tid til alle de andre nødvendige og vigtige ting i virksomheden.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Frank,

Tak for dit svar, jeg forstår hvad du siger men jeg er tilbøjelig til ikke at give dig ret.

Jeg har jo ikke "Forsømt" de daglige opgaver i virksomheden, men alt min normale "fritid" er bare gået med noget fornuftigt som kan gavne min virksomhed.

Så jeg forstår godt din pointe, men jeg har bare indskrænket min fritid/søvn og været fokuseret på at lære SEO, og dermed har det i realiteten ikke kostet en krone, den samme tid ville jeg ikke have brugt i virksomheden alligevel.

Ved ikke om ovenstående egentligt gav mening :)

Ellers må du lige sige til så skal jeg gerne uddybe det :)

Ha nu en fantastisk god aften til alle jer der læser med :)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 22:37

Michal Johansen:

Hej Frank,

Tak for dit svar, jeg forstår hvad du siger men jeg er tilbøjelig til ikke at give dig ret.

Jeg har jo ikke "Forsømt" de daglige opgaver i virksomheden, men alt min normale "fritid" er bare gået med noget fornuftigt som kan gavne min virksomhed.

Så jeg forstår godt din pointe, men jeg har bare indskrænket min fritid/søvn og været fokuseret på at lære SEO, og dermed har det i realiteten ikke kostet en krone, den samme tid ville jeg ikke have brugt i virksomheden alligevel.

Ved ikke om ovenstående egentligt gav mening :)

Ellers må du lige sige til så skal jeg gerne uddybe det :)

Ha nu en fantastisk god aften til alle jer der læser med :)

Jeg forstod det :-)
Præcis dette er vejen frem i livet.
Jeg prøver også at blive bedre til alt i fritiden, altså SEO, hjemmesider, c++ osv :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:47

Michal Johansen:
men jeg har bare indskrænket min fritid/søvn og været fokuseret på at lære SEO, og dermed har det i realiteten ikke kostet en krone

Hvis du ikke har brugt penge på at blive dygtig til et fag, så skal det være fordi du har været heldig at få tildelt og betalt muligheden fra andre. Dvs evt en uddannelse.

Indenfor SEO, er der ikke nogen officiel uddannelse. Jeg har lige givet et tilbud til nogle om at rette op på deres site mht SEO, men desværre er der en uddannet mediekoordinator der har en finger med i spillet, og så de kunne kun bruge at rette de gratis råd jeg gav om de allermest onsite katastrofale fejl jeg fortalte dem, da mediekoordinatoren jo offentligt selv tror hun kan søgemaskineoptimering. Der må være nogle af deres undervisere der har givet dem vildfarelser, så selv med en uddannelse kan det også gå galt, for der er stadigvæk så mange begynderfejl at jeg troede det var løgn. Og det var endda næsten kun om ting på selve sitet.

Medmindre du er så heldig at Thomas Rosenstand vil videregive lidt af vigtigste basiserfaringer til dig gratis, så er du ilde stedt mht diverse muligheder for vildfarelser der bliver fremført som videnskab indenfor SEO. Der er dog også andre superdygtige SEO-folk såsom eksempelvis Thomas Frost, Kim Tetzlaff og Frank Hellerup Madsen, som er guld at lære af, men 14 dage med selv de dygtigste er ingenting. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 00:03

Hej Gita,

Du forstod så ikke hvad jeg mente, og det er også helt i orden.

Selvfølgeligt er jeg ikke SEO ekspert efter at have sat mig ind i hvordan de grundlæggende ting hænger sammen.
Jeg har lært om et emne, hvor jeg har min viden fra, osv er egentligt lidt ligegyldigt i denne sammenhæng, som jeg skrev så var det min TID som var mere eller mindre gratis da jeg alligevel havde F.eks: Set en film, surfet på nettet, Sovet, Snakket med min kæreste og andre ligegyldige ting :)

Jeg har også selv monteret køkkenet i vores lejlighed, dermed har jeg ikke udnævnt mig selv til Køkkenmontør, jeg har blot undersøgt hvordan tingene hænger sammen og prøvet mig frem.

På samme måde er jeg nu i gang med at lave grundlæggende SEO på mine shops.

Mht vildfarelserer ved unervisere osv ved jeg ikke helt hvor du vil hen :)

Altså jeg forstår det du skriver men jeg kan ikke helt se hvordan det blir relevant for mig, jeg har selvfølgeligt lært fra den bedste inden for området :)
De bedste hilsner :)

Michal Johansen
Køkkenmontør/ Far / Gulvlægger / Ambulance redder / og en masse andre ting ;)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michal Johansen:
Altså jeg forstår det du skriver men jeg kan ikke helt se hvordan det blir relevant for mig, jeg har selvfølgeligt lært fra den bedste inden for området :)

Jeg synes jeg forstod dit indlæg udmærket. Jeg læser ikke det som om du tror du er SEO-ekspert. Jeg betvivler bare at 14 dage kan gøre en god forskel. Især når du ikke har spyttet 1 krone i denne del.

Jeg ved ikke hvem du tror er den bedste indenfor området, men jeg har haft nogle pudsige henvendelser om dette da jeg søgte jobs. Der fandtes også "SEO-eksperter" som jeg aldrig havde hørt om, og som havde de allerværste SEO-fejl på deres websites. Det er bare ikke overbevisende for mig. Ingen er ufejlbarlige, men en "SEO-ekspert" med massive DC-problemer tyder desværre på en der ikke har sat sig ind i faget.

Blot et eksempel. Jeg ved selvfølgelig ikke hvem du har haft fat i - men hvis du har haft fat i en af de dygtigste er jeg selvfølgelig misundelig Smile

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)