Hej Aminoer Jeg vil blive rigtig glad hvis en af jer med godt kenskab til seo vil kige lidt på min side. Har tjekket min side igennem via http://www.seositecheckup.com/#red1 og jeg kan se der kommer nogle fejl. Det ville være rigtig fedt hvis i gad og fortælle mig hvordan jeg kan rette op på de fejl der bliver vist her via linket- når man søger på mit site. Jeg har installeret pluginet ”wordpress seo by yoast” og jeg er lidt i tvivl om jeg har sat det rigtig/optimalt op i instillingerne.Vil meget gerne høre hvad i anbefaler af instillinger til en blog med affiliate på Jeg har også installeret disse plugin: - WP-Optimize - WP Super Cache - Akismet - Facebook Like Box - Google Analytics for WordPress - UpdraftPlus - Backup/Restore
Er det optimalt at have både WP-Optimize og WP Super Cache aktiveret samtidigt ? Vil meget gerne høre jeres feedback ang. Hvad i ellers finder af seo fejl på sitet der måtte være
Jeg sætter stor pris på jeres mening/hjælp :)
Wordpress thema: graphene glardano.dk
Vh Ronnie |
Du kan begynde, med at læse den artikel jeg smed online i går aftes.
Der står en del om Wordpress søgemaskineoptimering og der er også et par videoer fra ekstern kilde - bl.a. om korrekt opsætning af yoast.
Omkring 2 plugins til cache, vil jeg bestemt fraråde det. Jeg har ikke lige forsøgt den kombination du nævner, men vil tro, det går helt i hat og briller.