Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo tjek på min side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil blive rigtig glad hvis en af jer med godt kenskab til seo vil kige lidt på min side.

Har tjekket min side igennem via http://www.seositecheckup.com/#red1  og jeg kan se der kommer nogle fejl. Det ville være rigtig fedt hvis i gad og fortælle mig hvordan jeg kan rette op på de fejl der bliver vist her via linket- når man søger på mit site.

Jeg har installeret pluginet ”wordpress  seo by yoast” og jeg er lidt i tvivl om jeg har sat det rigtig/optimalt op i instillingerne.Vil meget gerne høre hvad i anbefaler  af instillinger til en blog med affiliate

Jeg har også installeret disse  plugin:

-       WP-Optimize

-       WP Super Cache

-       Akismet

-       Facebook Like Box

-       Google Analytics for WordPress

-       UpdraftPlus - Backup/Restore

Er det optimalt at have både WP-Optimize og WP Super Cache  aktiveret samtidigt ?

Vil meget gerne høre jeres feedback ang. Hvad i ellers finder af seo fejl på sitet der måtte være

Jeg sætter stor pris på jeres mening/hjælp :)

Wordpress thema: graphene

glardano.dk

Vh Ronnie

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:41

Du kan begynde, med at læse den artikel jeg smed online i går aftes.
Der står en del om Wordpress søgemaskineoptimering og der er også et par videoer fra ekstern kilde - bl.a. om korrekt opsætning af yoast.

Omkring 2 plugins til cache, vil jeg bestemt fraråde det. Jeg har ikke lige forsøgt den kombination du nævner, men vil tro, det går helt i hat og briller.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:44

Hvad er url til dit site - det link du har postet kan ikke benyttes til at se rapporten, men vi kan vel selv køre den.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 19:48

Jonas Jørgensen:
Du kan begynde, med at læse den artikel jeg smed online i går aftes.
Der står en del om Wordpress søgemaskineoptimering og der er også et par videoer fra ekstern kilde - bl.a. om korrekt opsætning af yoast.

Hej Jonas

Jeg har læst og set videoer det var super, men jeg er bare stadig i tvivl det er kun derfor jeg spørg, har nemlig søgt vider rundt på nettet og bare set mange forskellige løsninger af setup til seo pluginet derfor jeg søger lidt hjælp til en der måske gad og kigge på siden for at se om der er gået helt hat og briller i min opsætning.

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 19:52
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:09

Det eneste jeg synes er interessant i den test, er at du ikke har brugt alt attributes på dine billeder - altså alternativ tekst.
(Højreklik på billedet i posten og tilføj alternativ tekst)

Herudover er det svært at tjekke mere, uden at have adgang. De ting jeg kan tjekke umiddelbart på sitet, synes jeg virker fint nok.
Der er da småting som f.eks. kommentar mulighed på dine kategorier og sådan noget, men det er jo ikke noget der har indflydelse på SEO (kun hvis nogen skriver noget, men det er nok ret usandsynligt)

Der er lidt sider du kan slette eller redirecte:

nyt-2
kontakt-2
omos-2
glardano.dk/siden-er-under-opbygning/

glardano.dk/nyt-2/imag1405/
velkommen (kategori)

Tilmeldt 25. Sep 11
Skrevet kl. 20:18

Mange tak Jonas for lige at løbe siden igennem :)

hvordan sletter jeg de sider du snakker om, jeg har dem jo ikke mere i min blog, de er sletter for lang tid siden.

men vil gerne slippe af med dem i google søgning.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ronnie:
Er det optimalt at have både WP-Optimize og WP Super Cache  aktiveret samtidigt ?

Jeg kan ikke se konflikten mellem disse to. Den første er om at holde databasen i orden og den sidste er om cache. Det er to forskellige boldgader - omend de begge går ud under den fælles overskrift "Performance". 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:53

Ja se så fik vi lidt liv i Gita.

Jeg formodede han mente Yoast SEo for wordpress og det andet seo plugin.

Nå men fjernelse af sider - det kan du gøre i en .htaccess med en 301 redirect.
Du kan også oprette en side med nøjagtigt samme navn og klikke i bunden på avanceret  (på yoast seo plugin ruden - hvis du har det installeret)
Der kan du indskrive ny adresse, hvilket laver en 301 redirect for dig.

Man peger ganske enkelt siderne over på de andre af samme type, så brugeren havner det rigtige sted.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:07

Jonas Jørgensen:
Nå men fjernelse af sider - det kan du gøre i en .htaccess med en 301 redirect.

Lad være med at lave almindelige 301 redirects i .htaccess-filen, som kan laves uden. Der findes et fint plugin der hedder Redirection, der kan ordne dette. Den er dog ikke helt optimal med den nye WordPress 3.5 endnu, men mon ikke det bliver rettet op på. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)