Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

t-shirt webshop og produktion

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er igang med at starte en webshop hvor hovedfokus vil være t-shirts. Jeg har en levenradør i tyrkiet, jeg kan skaffe t-shirts til omkring 50kr pr. stk. fragt inclusivt.  Hvis jeg sælger dem for 100kr pr t-shirt vil min profit pr. t-shirt derfor kun være 25 kr, da jeg skal betale 25% moms af de 100kr jeg sælger dem for? 

Derudover, hvis dette er tilfældet er der nogle der kender nogle billige t-shirt producenter der kan producere i begrænset opslag til billige penge? 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iggi,

Du blander det lidt sammen tror jeg.

Når du skriver indkøbsprisen på 50 kr. pr. stk., er det så inkl. eller ekskl. moms?

Hvis det er inkl. moms, bliver regnestykket således:

- 40 kr. (indkøb)

- 10 kr. (købsmoms)

+ 80 kr. (salg)

+ 20 kr. (salgsmoms)

Altså bliver dit 'overskud' 40 kr., mens du skal indberette og betale 10 kr. i moms.

Hvad du så ellers har af omkostninger mv., er der herover ikke taget højde for :)

Jeg håber det hjalp lidt?

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars. 

Nu er det noget tid siden jeg har importeret, men ved import fra Tyrkiet (EU) og der er ingen importmoms? dvs. der er 30 kroner tilbage til at betaler skat af Skype-SadSmile

att. Iggi, 

jeg er tekstil agent på Madagaskar og 50 kroner incl. fragt lyder som en okay pris, så frem kvaliteten er i orden. Skal du bruge et lille oplæg og min pris ville være omkring euro 4 stykket og så har du fragt, dvs. levering omkring 35-40 kroner. 

mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Westh:

Hej Lars. 

Nu er det noget tid siden jeg har importeret, men ved import fra Tyrkiet (EU) og der er ingen importmoms? dvs. der er 30 kroner tilbage til at betaler skat af Skype-SadSmile

Hej Mikkel,

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår, hvad du mener. Mener du, at man ikke skal betale moms, når man importere fra Tyrkiet (og EU generelt)? I så fald tager du mig bekendt fejl, da der altid skal betales (hvis ikke betales, så som minimum indberettes) moms, såfremt det fremgår af fakturaen. Om momssatsen så er anderledes fra de danske 25% i Tyrkiet, skal jeg ikke gøre mig klog på.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg har købt t-shirts 60 kr stk. og kun betalt levering omkostinger i syd asian og told i DK  (fragt) og told. (100 t-shirts*60=6000kr.med tryk +fragt 400+told300= ialt 6700 kr)

6700/100=67 kr stk.

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt bør du kunne gange dine varer op med 2,5 til 3,0 for at få en rimelig udsalgspris (inklusiv moms).

Der faktureres ikke moms når man handler med udlandet, men det er korrekt at det skal indberettes. Købsmoms og salgsmoms bliver udlignet. Cookie nævner de korrekte regler i en eller anden tråd her på amino næsten dagligt.

Hvis du vil have billige t-shirts med tryk skal du bare google textil tryk. Der har i øvrigt været mange tråde på det seneste hvor der bliver søgt efter textil tryk. Der er mange amino medlemmer som kan levere den slags.

Jeg kan ikke forestille mig at du kan producere/importere t-shirts med dit eget print meget billigere end du kan få det lavet her i DK, før du får nogle rimeligt store antal på.

På den fabrik som jeg bruger i Kina ville den billigste t-shirt med tryk koste fra ca 60 kr ved 50 stk pr design.

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Webfanatic Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medejer i en grafisk virksomhed på sjælland(Webfanatic), hvor vi bl.a. trykker T-shirts, vi trykker dem digitalt, så for os er det logoets størrelse som fastsætter prisen. Da logoet bliver trykt på folie og ikke med farve, som man traditionelt gør.

Jo større logo jo dyrere, men fordelen er at prisen er ens uanset antal farver!

50 Basic Teejays, T-shirts ville som udgangspunkt kunne trykkes for 60.- + moms, hvis design og logo er iorden(vektoriseret og logo størrelse ikke større end ca.20x20 cm) og der ikke skal laves yderligere arbejde. Vi laver ofte små opgaver helt ned til 1 stk(så er prisen selvfølgelig lidt noget andet).

Vi anvender et dansk T-shirt firma Tee Jays og det er en kvalitets T-shirt som kun kan anbefales, du kan læse mere om dem på nettet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)