Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækker servicemail fra PostDK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop modtaget nedestående servicemail fra PostDK. Er glædeligt overrasket. :) Især når man tænker på hvilke priser de arbejder med. Mon ikke GLS m.fl. kan bruge samme ide.

....

KÆRE MICHAEL LARSEN

Vi kommer med en pakke til dig fra XXXXXX. Pakken bliver leveret d. 10.01.13, og som du har aftalt med afsender. 

Dit pakkenummer er: XXXXXXXXX

Husk, at du altid kan følge dine pakker på Track & Trace.
Har du spørgsmål, så ring til os på 8020 7030.

Med venlig hilsen
Post Danmark

P.S. Efter modtagelsen af pakken kan du dele din oplevelse af Post Danmarks levering på trustpilot.dk - klik her.

[billede: Annonce for hvordan man modtager pakker, hvis man ikke er hjemme]

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 00:47

Ja man skulle ikke tro det, dog fik jeg en mail om jeg vil modtage en pakke d. 3/1 men den kom allerede d. 1/1 :-)

PS. Nu du har skjult dit pakkenummer hvorfor har du så ikke også fjernet linket til track and trace siden?;-)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 00:52

Andreas - Style Guy:

Ja man skulle ikke tro det, dog fik jeg en mail om jeg vil modtage en pakke d. 3/1 men den kom allerede d. 1/1 :-)

PS. Nu du har skjult dit pakkenummer hvorfor har du så ikke også fjernet linket til track and trace siden?;-)

Godt spottet. Mange tak. :o) Amino snød mig og viste ikke den fulde URL, da jeg skrev indlægget.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:16

Hold da op, de bliver rigtig moderne hos PostDanmark...

UPS, som vi benytter, har haft det så længe jeg kan huske tilbage, dvs minimum de sidste 6-7 år, og Deutsche Post har haft det de sidste 2 eller 3 år. Men det er altid rart, at PD ik er faldet helt i søvn Smile

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:45

Heh, kan være et forsøg på at redde deres FORFÆRDELIGE trustpilot score. Men ganske god service ikke desto mindre.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)