Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PIGER og drenge.. FeedBack pls.! kan de sælge? hvor? til hvem? ...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mens min web designer gør sig færdig og jeg er online med mitt helt nyt project: http://www.facebook.com/AllOrganic

Hvad synes du..? er der et marked, hvor er mit marked, hvem er mit marked. Jeg laver selv alt fra bunden! Og så min store udfordring, hvordan prissætter jeg.. kunne godt tænke mig at have world wide free delivery inkluderet i prisen, er det en god ide? 

LIKES er meget velkommen :)

mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:11

Hej Mikkel,

Hvad jeg ved er at der er mange der sælger tasker til kvinder :) hvor mange der sælger "organiske" og om det har nogen betydning hos slutbrugeren skal jeg ikke kunne sige... 

Men i sidste ende handler det vel om hvor mange besøgende du kan skrabe sammen vel?

Besøgende = Salg

Mange besøgende = Mere salg... :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:21

Mehmet. 

Mange tak for feedback.. jeg forventer at være online med web butik i løbet af kort tid. Ja, mange besøgende lyder attraktivt, men hvor og hvordan får man mest for pengene hvis man skal have store besøgstal? 

Hvor target man kvinderne…?

mvh Mikkel

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:24
Find ud af mere præcis ved at søge rundt hvor din målgruppe af kvinder er og få lavet noget og linkbuilding med dem.

Evt. Ann. På en af dem mange kvinde sites og blogs
Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

taskerne på top billedet er ret flotte! Dog tror jeg ikke super meget på "organic" konceptet. Jeg går fuldt ud ind for økologi og bæredygtighed, men jeg stoler ikke på virksomheders produkter er bæredygtige eller økologiske, med mindre de forsvare det / beskriver det, på deres hjemmeside.

Derudover vil jeg sige, at markedet for tasker er enormt, - det er jo bare et spørgsmål om at være bedre end de andre.

Fri levering synes jeg er fantastisk, bare hæv prisen lidt, så den første pris man ser på en vare også er den man betaler i "kassen".

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 18:55

Hej Olina. 

Linkbuilding.. det var et nyt udtryk :) 

Tak for linket, jeg må undersøge nærmere!

mvh Mikkel 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 19:09

hej passion, 

tak for den pæne omtale, jeg arbejder stadig lidt med finish her op til åbning af web butik, men er selv godt tilfreds Skype-Smile

mht all organic og jeg ser din pointe, som du selv siger der skal være hold i det. Min indgangsvinkel er alt er baseret på natur materialer og er håndarbejde. Alt meget økologisk lige på nær en symaskine der bruger noget strøm. 

hvis jeg tager noget der ligner kroner 350 inklusiv levering for de 'store tasker og hvad siger du så? 

pft. Mikkel

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:25

350 kr. lyder billigt.

Mindes en historie en afsætningslærer fortalte. Ingen anelse om den er sand eller ej.

Det handlede om en gut som havde købt en palle bikinier.

Satte prisen til en halvtredser, men ingen købte dem.

Efter noget tid satte han dem op til en plov. Så kom der skub i det, fordi det var lige pludselig

lidt mere eksklusivt og trunterne var glade.

Pointen er måske at prisen er lige lovlig lav, når du først regner moms, shop, fragt, forsikring, svind osv. ind i din pris.

mvh

Frederik

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:30

hej Frederik, 

mindes at have hørt en ligende historie.. ff. det er ikke let! 

Så måske nærmere en plov :) 

mange tak for hjælpen, en høj pris med god Amino rabat

der arbejdes videre

mvh Mikkel

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 00:22
Mikkel Westh:

Mens min web designer gør sig færdig og jeg er online med mitt helt nyt project: http://www.facebook.com/AllOrganic

Hvad synes du..? er der et marked, hvor er mit marked, hvem er mit marked. Jeg laver selv alt fra bunden! Og så min store udfordring, hvordan prissætter jeg.. kunne godt tænke mig at have world wide free delivery inkluderet i prisen, er det en god ide? 

LIKES er meget velkommen :)

mvh Mikkel 

Hej Mikkel,

Nu har jeg ikke set din hjemmeside, så jeg ved ikke om tingene jeg foreslår allerede er implementeret. :)

Men først skal du finde ud af hvilket prissegment du vil være en del af. Luksus, høj, mellem, lav eller discount.

Dernæst prøv at skabe mest mulig værdi inden for dit prissegment. Find ud af hvordan du kan skille dig ud i forhold til dine nærmeste konkurrenter - service, pris, hurtighed på besvarelse og forsendelse osv.

Jeg ved personligt ikke så meget om "organic tasker", men kan forstå at det handler om miljøet. Jeg ville derfor overveje om der skal markedsføres mod personer der er interesseret i miljøet eller mod modeverden.

Jeg kan forstå at du designer og laver alt selv. Hvis dette er sandt, så sørg for at føre dig ind under 100% dansk design, da det stadig har et godt ry i DK og udlandet.

Dine billeder skal afspejle dit prissegment og evt. udstråle danskhed (hvis du vil ind under dansk design).

Mht prisen er der utallige historier omkring priser. Dog vil jeg personligt gøre følgende. Først og fremmest, hvis du er den eneste eller i hvert den bedste inden for dit felt i dk, så vil jeg gå efter høj eller måske endda luksus prissegmentet. Det vigtigste omkring luksusvarer er, at der fortælles en historie. Det lyder lidt banalt, men kig gerne på luksusvarer inden for mad, chokolade, vin mm. Jo finere det er, desto bedre er historien "illusionen" af den verden man kommer ind i ved at købe varen. Når man giver lidt ekstra, vil man også gerne have hele pakken. Det er derfor man giver ekstra ;)
Et eksempel på en historie jeg mener at have hørt (ret mig gerne) er at Loius Vuitton tasker gennemgår en omfattende test. De bliver fyldt med x antal kilo, hvorefter en robot arm løfter tasken op fra et gulv og taber den. Dette gennemføres x antal gange. Der laves også en lynlåstest mange tusind gange med en robotarm. Alt sammen for at kunne forsvare kvaliteten og mærket. Man køber ikke kun et mærke, men også kvalitet. Hvis jeg skulle give en luksustaske i gave med et budget på 20.000kr (ved ik hvad de koster...) ja så er det sådanne informationer/historier der bl.a. får mig til at vælge side.

Mht rabat sagde Dyne Larsen vist nok, at man altid skal give mindst 50% rabat, ellers kan man ligeså godt lade være. Dvs. dette skal din pris kunne bære.

Mht fragt så er jeg personlig tilhænger af gratis fragt. Inkluder det i prisen og du får fornøjelsen af at kunne bruge ordet mange elsker - gratis :)

Ovenstående er lige kort hvilke ting jeg kan komme i tanke om. Jeg ved ikke om du kan bruge det, men jeg ønsker dig i hvert fald god vind! :)

.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)