En mulighed var også, at starte eget brand indenfor børnetøj? :-)
Der findes mange dygtige producenter i Asien, som er meget erfarne i produktion af børnetøj.
Den tanke har helt sikkert strejfet mig Jacob - tak fordi du smed lidt ekstra energi i ideen.. ;)
Jeg har leget med tanken om at producerer noget unikt i god kvalitet - men kun et begrænset antal.. Så måske 10 stykker tøj, så man starter kapitalmæssigt stille ud.. og så bruge tid på marketing og reklame..
Min holdning er at man ikke nødvendigvis behøver have 3000 forskellige varenumre for at kunne komme i betragtning hos kunderne, hvis bare det man har skiller sig ud og er unikt nok til at målgruppen vælger at købe det, selvom de ikke også kan få rangler, bleer, legetøj og dimser med i købet.. ;)
Hvis du føler at du har noget at byde ind med på børnetøj er det da det du skal. Men det er sjovt som du skriver at du ikke er på barsel, det er ellers meget klassisk ;-)
Men er det fordi i brænder for at blive selvstændige eller ?...der findes ingen der kan vælge for jer, det kræver jo et lidt mere dybdegående kendskab til jer, men går ud fra du har noget kendskab / passion for børnetøj ?
Mit råd er at pengene i første omgang skal være sekundære - find noget i brænder for, så kommer resten af sig selv....
Ja, jeg er ikke engang en hjemmegående kvinde på barsel med ammehjerne, der selv syr og strikker, der har fået den fantastiske ide at starte en hjemmeside op og sælge mit eget børnetøj med hjemmeklippede mærker i nakken og hjemme broderi fra min brother-symaskine primært med Disneymotiver og Hello Kitty :D *sorry nybagte mødre..
Vi brænder for at blive selvstændige.. Vi brænder for at gå 100% ind i egen virksomhed - med både det gode og det dårlige der medfølger..
Vi er klar på at arbejde hårdt for at opnå succes.. For mig er succes ikke mange penge.. Men anerkendelse for det vi kan og det vi kan byde ind med.. Hvis bare vi kan arbejde med noget vi brænder for, som er vores, som vi kan nurse om og udvikle.. Se vokse.. Det ville være det ultimative.
Hvis det så om 5-6 år også giver lidt afkast, så ville det jo kun være dejligt..!
Hvis du vil producere din egen børnetøjskollektion prisbilligt i Polen, lige fra starten med prototyper, samples, og serieproduktion når du finder ordrer, så skriv til mig på leszek@filmfactory.pl Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen som kunne hjælpe dig til at starte din egen kollektion prisbilligt i Polen, og sælge det over hele verden.
Vi kan hjælpe dig med kollektionens website, jaquard designer tabs, samt markedsforingen af dit mærke ove hele verden. Det er det jeg beskæftiger mig med, bortset fra "business development" jobs.
Konkurrencen er hård. Men det siger ikke noget om, hvad du kan klare. Andre tilbyder tekster til 15 øre per ord, men jeg er her stadig.
Derfor: Spørg dig selv: Kan du tilbyde noget, som BabySam ikke kan? Bedre priser - eller mere sandsynligt andre varer? Kan du henvende dig til et nichemarked (billigt, økologisk, en særlig stil osv.) Kan du leve med, at du i perioder ikke tjener vildt meget? Har du tid og lyst til at sætte dig ind i online markedsføring? Er du stædig som ind i ...
Hvis du svarer nej til et af spørgsmålene, skal du nok overveje igen. ;)