Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på flere sprog

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal til at lave en webshop på flere forskellige sprog, hvilket system vil være at foretrække til dette?

Det skal kunne håndtere forskellige tekster på infosider, samt forskelligt sprog og valuta på de enkelte varer i shoppen.

Kan man lave noget med at sproget er forvalgt til forskellige domæner (til de forskellige sprog).

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Agerbæk
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:29

Hej

Jeg vil anvende opencart, den kan det du søger

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:45

Mange forskellige shops kan det du ønsker. Jeg har erfaringen med uCommerce sammen med Umbraco (har lavet flere sites i Umbraco der vises på forskellige sprog).

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:04

Jeg tror de fleste systemer kan det du efterspørger. I vores system kan man putte alle de sprog på man ønsker og alle tænkelige valutaer. Det gælder i øvrigt også admin-delen, en fordel hvis man ønsker en webshop i lande, hvor engelsk ikke er det mest brugte.

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 10:06

Kan se at mange systemer tilbyder den funktionalitet jeg ønsker, men jeg kan se at der kan blive noget med hosting af shoppen/shopsne - da jeg vil have flere domæner til at pege på samme side (sproget skal vælges alt efter hvilket domæne der skrives).

Hvilken udbyder ville være klogt at vælge (jeg behøver ikke et stort og flot tilbud, men bare et råd) - trafikken bliver nok ikke overvældende i starten.

Jeg har hidtil brugt one.com og har været OK tilfreds med det - og det er jo til en billig pris, men vil give udfordringer mht. flere domæner til samme side.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Hansen (pmate.dk):
Jeg har hidtil brugt one.com og har været OK tilfreds med det - og det er jo til en billig pris

Lad vær med at kigge på prisen hvis du vil lave en webshop og især hvis den skal være på flere sprog. Det er dumt at spare på hostingen hvis den går ned når du får mange kunder ind.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 10:15

Udfordringen ligger i at det er et 100% hobbyprojekt og det skal kunne hvile i sig selv hele tiden, så er heller ikke specielt intr. i at skulle ud og binde mig til en hosting på flere tusinde om året.

Jeg er klar over at du ikke kører Ferrari når du betaler for en Fiat  Big Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:15

Magento kan også det du efterspørger og Magentohotel.dk kan hjælpe dig med hosting og opsætning så de forskellige domæner går ind på det korrekte sprog.

Jeg har selv rugt Magento i flere og og Magentohotel og har kun positive ting at sige om dem og deres service.

Mvh

Morten

Fra Slagelse
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Weborama Skrevet kl. 10:20

Jeg har udviklet webshops i både magento og prestashop med flere sprog og flere domæner, så kan klart anbefale dem som system.

Som Niels skriver, så kig ikke så meget efter pris på hosting. Sørg for at du får ressourcer og hastighed nok, da det hurtigt kan koste mange penge hvis systemet ikke kører optimalt.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 10:25

Hvis det er ren hobby projekt kunne du overveje at bygge en Wordpress side og indsætte et e-Commerce plugin til at håndtere salg/shop.
Dertil kan du bruge et plugin til at styre sprog versionerne. Det betyder at hvis du eks. har en dansk, tysk og svensk side, så vil alle de der besøger siden fra tyskland automatisk lande på de sider med tysk tekst. (Kan finde navnet på et hvis det er)
På den måde har du en meget billig løsning, ét webhotel og du styrer alt fra samme side.

Det er ikke løsningen fremadrettet hvis du vil satse seriøst - men kan nemt bruges i en opstart uden du investerer for mange penge. 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)