Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på flere sprog

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hvis du ønsker en international webshop med flere sprog, vil jeg klart anbefale Magento.

Du har fuld frihed til at sammensætte flere versioner af din shop, heriblandt mht. sprog og design til de enkelte lande.

Dertil har Magento selvfølgelig et rigt valuta-system, som gør at du kan sætte diverse moms. mv op.

Magento er til den lidt mere ambitiøse webshop, så hvis du kun er interesseret i en lille shop med få produkter, kunne du eventuelt overveje en WP-løsning, som er blevet forslået.

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 10:42

Jeg tror selv det bliver en Magento løsning (skal bare lige have afprøvet det lidt), men som jeg umiddelbart kan se (og har fået fortalt) så opfylder det behovet.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:43

Jesper Hansen (pmate.dk):

Jeg tror selv det bliver en Magento løsning (skal bare lige have afprøvet det lidt), men som jeg umiddelbart kan se (og har fået fortalt) så opfylder det behovet.

Super Jesper.

Du er altid velkommen til at hive fat i mig, hvis du har spørgsmål omkring Magento - eller hvis du har brug for udvikling, design og opsætning til platformen.

Held og lykke med projektet! Big Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:54

Hej Jesper

Jeg vil også anbefale Magento til en webshop med flere sprog.

Vi har lavet en række Magento webshops med flere sprog, så har du behov for råd og sparing er du velkommen til at kontakte os.

Vi kommer også gerne forbi til en uforpligtende snak om dine ønsker og krav til en Magento webshop

God dag.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)